Robbie Williams, Parken - Bootleg?
Fra : Peter Jensen

Dato : 17-07-06 19:35

Nogle som ved om der findes en bootleg fra Parken 2006?

Fra : Annette Christensen

Dato : 22-07-06 22:46

> Nogle som ved om der findes en bootleg fra Parken 2006?

Det ved jeg desværre ikke noget om, men jeg har set, at TDC musik sælger
fire numre, der blev optaget i Parken: "Radio", "Make Me Pure", "Monsoon" og
"Rock DJ".

Venlig hilsen
Annette

Fra : Bj@rne

Dato : 15-08-06 13:29

Annette Christensen wrote:

> [...]
> fire numre, der blev optaget i Parken: "Radio", "Make Me Pure", "Monsoon" og

På tv2 sputnik ligger der optagelser af samme 4 numre.... Man skal bare
have abonnement for at kunne se dem... eller også kan man købe adgang
til at se kun dem... der er en MASSE RW ting på sputnik forøvrigt
Hilsen Bjarne