Irriterende: Hvid bliver ikke hvid
Fra : Anders M

Dato : 17-07-06 18:55

Hej

Sidder lige og bliver irriteret over en lille detalje.

http://runningstyle.dk/udkast1/
er der en orange box med hvid skrift.

Men teksten i <p> bliver ikke hvid, selv om det er defineret i mit
stylesheet.
Laver jeg en inline style <p style="color:white;"> bliver den hvid som den
skal.

Jeg er klar over, at det nok er en eller anden småfejl et eller andet sted,
men jeg kan simpelthen ikke finde den.
Kan I?

Mvh.
Anders M

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-07-06 20:18

Anders M skrev:

> Sidder lige og bliver irriteret over en lille detalje.

Jeg kan ikke lure hvor det går galt, men du har kastet ret
frimodigt om dig med div'er. Prøv evt. at rydde lidt op i dem.

Hvis du bruger Opera til at se siden, vælger "Brugertilstand" og
"Vis strukturelle elementer" får du hjælp til et overblik.

--
Bertel

Fra : Anders M

Dato : 17-07-06 21:41

"Bertel Lund Hansen" <nospamfilius@lundhansen.dk> wrote in message
> Jeg kan ikke lure hvor det går galt, men du har kastet ret
> frimodigt om dig med div'er. Prøv evt. at rydde lidt op i dem.

OK, jeg er igang med at rydde op i HTML-strukturen.

Og nu er jeg stødt på et nyt problem:
http://runningstyle.dk/udkastopryddet/
Ser man siden i IE vises der af uransagelige årsager en linje med de sidste
tre bogstaver af et link fra menuen under denne.

Det giver ingen mening!?!

Løsningsforslag?

-
Anders

Fra : Anders M

Dato : 17-07-06 21:58

"Anders M" <a.mogensen@emailFJERNDETMEDSTORT.dk> wrote in message
news:44bbf5fc$0$15785> OK, jeg er igang med at rydde op i HTML-strukturen.

> [...]
> Ser man siden i IE vises der af uransagelige årsager en linje med de
> sidste tre bogstaver af et link fra menuen under denne.

Alarm afblæst.
Problemet forsvandt.
Dog uden jeg ved hvorfor, hvornår eller hvordan.

-
Anders