Mtel
Fra : Funnyboy

Dato : 17-07-06 15:34

Hej

Er der nogen der kender Mtel?
Virker billig nok med 63 øre i minuttet.
Men hvordan er deres service?

Preben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-07-06 15:41

Funnyboy skrev:

> Er der nogen der kender Mtel?

Jeg gør ikke, men de takserer pr. sekund. Det er godt nok.

> Virker billig nok med 63 øre i minuttet.

Deres GPRS koster 15 kr./MB, og det er dyrt. Unoeuro der i øvrigt
kan matche deres priser, tager det halve. Dem kan jeg anbefale.

--
Bertel

Fra : N/A

Dato : 17-07-06 23:02

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-07-06 23:02

Hans Jeppesen skrev:

>link ? Mener du ikke Unitel ?

Bertel blander altid Unoeuro og Unotel sammen, nok fordi at Unoeuro er
Unotels moder/søster-selskab (unoeuro er en webpladsudbyder)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-07-06 00:01

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]

Tæt på: Unotel.

> Bertel blander altid Unoeuro og Unotel sammen

Ja. Jeg må hellere gå over til at kalde dem UnoEuroTel.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-07-06 15:55

Funnyboy skrev:

>Virker billig nok med 63 øre i minuttet.

Til gengæld kan jeg ikke lide deres minimumsforbug på 30 kr / måned
http://www.mtel.dk/FAQ.asp (svaret på "Er der slet ingen faste udgifter")

Der er unotel også mere venlige, en sms hvert halve år er nok for dem.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : PØLLE

Dato : 17-07-06 19:42

Hvis jeg skal anbefale dig noget, som ligger på linie så prøv Unotel, de er
lige blevet kåret som den billigste udbyder i DK af Ekstra Bladet - se
http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article207132.ece

Hvis du beslutter dig for at overgå til Unotel, så giv mig besked på
pl.temp@gmail.com, derved får du et gavekort på 200 kr. og jeg får et på 100
kr

PØLLE