Software til BayStack 10/100 switche ?!?
Fra : Martin

Dato : 18-06-01 23:54

Er på udkig efter management software til
en Bay Networks - Baystack 350 T
16 ports 10/100 mbit switch.

Jeg mangler følge cd'en med softwaren på,
har downloadet manualerne men mangler
resten ;)

Håber nogen evt. ligger inde med det

mvh

Martin Damberg
www.ohkk.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-06-01 06:29

On Tue, 19 Jun 2001 00:53:44 +0200, "Martin"
<damberg_removethis_@ohkk.dk> wrote:

> Er på udkig efter management software til en Bay Networks -
> Baystack 350 T 16 ports 10/100 mbit switch.

Jeg mener at huske, at man kun kan downloade software, hvis man
er registreret. Hvis du ikke selv har adgang til det, kan din
foretrukne Nortel-pusher hjælpe dig.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin

Dato : 19-06-01 13:00

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message
"klip"
> Jeg mener at huske, at man kun kan downloade software, hvis man
> er registreret. Hvis du ikke selv har adgang til det, kan din
> foretrukne Nortel-pusher hjælpe dig.
>
> -A
"klip"
Tak Asbjørn ... nu mangler jeg bare at finde en Nortel-mand der kan
hjælpe mig ;) efter som de switche var "affald" ;) intet i vejen med den,
der skulle bare sættes noget Cisco op istedet for.

mvh

Martin Damberg
www.ohkk.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-06-01 13:17

On Tue, 19 Jun 2001 13:59:33 +0200, "Martin"
<damberg_removethis_@ohkk.dk> wrote:

> Tak Asbjørn ... nu mangler jeg bare at finde en Nortel-mand der
> kan hjælpe mig ;)

Eterra, Axcess, TDC comes to mind.

> efter som de switche var "affald" ;) intet i vejen med den, der
> skulle bare sættes noget Cisco op istedet for.

Det undrer mig, at de Nortel-kasser ikke er blevet brugt til
trade-in. Man kan få ret mange penge for konkurrenters udstyr,
når man køber nyt.

-A

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 25-06-01 11:38

Hejsa

Er det en firmware update du skal have ?
Man skal nemlig ikke bruge noget specielt SW til Management, da der er web
interface ? (tror jeg nok)
Men det er måske Device Manageren du er ude efter ?
Eller hvilken type Management SW er du ude efter ?
Det findes et hav af dem: Bl.a. Optivity.
Men et hvilket som helst SNMP baseret burder også virke med din BS.
fx SMNPc o.lign.

HTH
Martin Bilgrav

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 25-06-01 11:45

Hejsa igen

prøv evt denne :
ftp://ftp-support.baynetworks.com/pub/swcode/baystack/ethernet/bs450/devicem
gr/dm_3041.exe

Jeg har nogle image filer ligende, men jeg ved ikke om de er af interesse.

Mvh
Martin Bilgrav