Tortie-kontoen
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-07-06 07:55

Der blev snakket lidt om kontoen på FelisForum
og en spugte hvorfor kontoen ikke havde et banner *gg* det gjorde Mette
omgående noget ved, og lavede et flot banner ) selvfølgelig med Tortie
på.

Banneret kan ses/tages her
http://i27.photobucket.com/albums/c162/mhellemose/Tortiebanner.gif
det skulle også gerne lægges på hjemmesiden, og det er mere end jeg kan
klare men jeg håber på hjælp, og ved godt at der kan gå lidt tid, alt
efter hvor langt vores webmoster/master skifte er, så jeg skal nok lade være
med at jage med nogen )

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 17-07-06 18:04

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> lidt tid, alt efter hvor langt vores webmoster/master skifte er, så
> jeg skal nok lade være med at jage med nogen )

Rigtig flot lavet af Mette

--
Hilsen Denise

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-07-06 18:23

Marianne Hellemose skrev:
> [...]
> og en spugte hvorfor kontoen ikke havde et banner *gg* det gjorde Mette
> omgående noget ved, og lavede et flot banner ) selvfølgelig med Tortie

Nu har jeg snuppet en kopi af det og lagt det på Svedskes egen side med
link til tortie-siden på www.fritid-dyr-kat.dk. Skulle der linkes til
noge andet?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-07-06 19:16

Hej Dikte

nahh Tortie-siden må være godt nok, der kan man se både hvad kontoen er og
kontonummeret .-))))

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 17-07-06 20:29

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> wrote in

> Banneret kan ses/tages her
> http://i27.photobucket.com/albums/c162/mhellemose/Tortiebanner.gif

Orv, det er flot. Hvis/når jeg får taget mig sammen til at genoplive
min hjemmeside kommer det på sammen med de andre *nødvendige* links.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.