Poul Richard & Gitte Hænning... Giftes med~
Fra : Tonni Madsen

Dato : 16-07-06 21:30

Jeg kom i diskusion med en bekendt som er gammen dj igår aftes.
Han påstår at Gitte Hænning's første indspilning med "Giftes med farmand"
faktisk var med Poul Richard, til en film af en slags, men siden skrottet,
og derfor kun udkommet på 9 stk singler, hvor af han skulle ha den ene.
Det syntes jeg jo lyder lidt underligt, da jeg aldrig har hørt den påstand
før...
Er der nogen der kan af, eller be-kræfte denne påstand?

På forhånd tak
Tonni Madsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-07-06 15:03

"Tonni Madsen" <dynamit@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan af, eller be-kræfte denne påstand?
>
> På forhånd tak
> Tonni Madsen
____

Jeg kan i hvert fald bekræfte, at jeg aldrig har hørt den historie
tidligere.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-06 16:29

On Mon, 17 Jul 2006 16:02:46 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>Jeg kan i hvert fald bekræfte, at jeg aldrig har hørt den historie
>tidligere.

Det var jo ikke det der blev spurgt om, din åndsbolle.

Hvis det du ikke havde hørt eller vidste skulle være rettesnor for
noget som helst, ville hverken bil eller løbehjul eksistere.

Fra : Ole Andersen

Dato : 17-07-06 18:08

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Det var jo ikke det der blev spurgt om, din åndsbolle.
>
> Hvis det du ikke havde hørt eller vidste skulle være rettesnor for
> noget som helst, ville hverken bil eller løbehjul eksistere.

Haha godt ord igen og enig.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 16:03

On Mon, 17 Jul 2006 19:07:38 +0200, "Ole Andersen"
<ole@andersen.invalid> wrote:

>Haha godt ord igen og enig.

Jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor det er gået så galt.
Se et lille foto-essay fra havnegrillen (der hedder noget helt andet)
her: http://linaa.com/fur/fur.htm

Enjoy
/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-07-06 16:18

Alex Linaa skrev:

>http://linaa.com/fur/fur.htm

Den Puch er så sej så det er helt musikalsk.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-07-06 06:26

> Jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor det er gået så galt.
> Se et lille foto-essay fra havnegrillen (der hedder noget helt andet)
> her: http://linaa.com/fur/fur.htm

Jeg synes du fokuserer unødvendigt på det ordinære

Fur producerer en ganske udmærket øl, http://www.furbryghus.dk/,
bryghusets restaurant serveres respektabel mad og der blev hverken spillet
schlager eller dansktop da jeg var der.

Det blev der faktisk ingen af de steder jeg var på øen gennem påsken - måske
er jeg bare ikke stødt på den "almindelige dansker" eller de "brede masser"
under mit besøg.

Måske er det i virkeligheden en kult eller et skjult broderskab?

Ole Thomsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-06 09:37

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
måske
> er jeg bare ikke stødt på den "almindelige dansker" eller de "brede

_____

Det var synd for dig. Hvis du var taget herover for at få en musikalsk
oplevelse. Men du tog herover for tidligt. Det er kun i turistsæsonen at der
er liv-dansktop fra et orkester. Juli og august tror jeg. Det er kun fredag
kl. 19-21.
Håber det lykkedes for dig næste gang. Man sidder under store parasoller
og spiser og drikker, mens orkesteret spiller.
Bedre held næste gang

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 10:10

On Mon, 24 Jul 2006 07:25:35 +0200, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk>
wrote:

>Jeg synes du fokuserer unødvendigt på det ordinære

Nej da, det var jo formålet med foto-essayet. Det var jo en forklaring
på hvordan det ordinære kunne være SÅ ordinært, at ekstremmusikken
tilsynelandende spirer i det. Det ekstreme synes altid at spire frem i
det ordinære omkring den laveste fællesnævner

>Fur producerer en ganske udmærket øl, http://www.furbryghus.dk/,
>bryghusets restaurant serveres respektabel mad og der blev hverken spillet
>schlager eller dansktop da jeg var der.

Det er sgu en ok øl, men det ligger blot ikke i det scope som essayet
omhandler.

>Det blev der faktisk ingen af de steder jeg var på øen gennem påsken - måske
>er jeg bare ikke stødt på den "almindelige dansker" eller de "brede masser"
>under mit besøg.

Der var da masser af steder på øen hvor den bredrøvede dansker ikke
var at se, det kan jeg fortælle om i et andet essay senere:" Moler og
fossiler"

>Måske er det i virkeligheden en kult eller et skjult broderskab?

Det var nu ikke særlig skjult, men der var jo også varmt udenfor så de
kom ud af husene. I påsken har de jo enten store jakker på, eller
sidder inde, så selvfølgelig har du ikke mødt dem.

/Alex

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 24-07-06 12:18

Hej

Da indholdet i denne tråd IKKE længere svarer til Subject kunne bidragyderne
måske oprette en ny tråd til deres fortsatte diskussion?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-06 14:34

"Jørgen Sørensen" <js@jososoft.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Da indholdet i denne tråd IKKE længere svarer til Subject kunne
bidragyderne
> måske oprette en ny tråd til deres fortsatte diskussion?

________

Hørt! - Jeg mener også at Alex Linå efterhånden må lære at følge
retningslinierne for gruppen.

Det er musik

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-06 15:39

On Mon, 24 Jul 2006 15:34:23 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>Hørt! - Jeg mener også at Alex Linå efterhånden må lære at følge
>retningslinierne for gruppen.
>
>Det er musik

Hvilket gør dig off topic i 100% af dine indlæg, så stik piben ind
bette åge

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 24-07-06 17:48

> Hvilket gør dig off topic i 100% af dine indlæg, så stik piben ind
> bette åge

Når det nu er en musik gruppe, kunne man måske forvente kammertonen - og at
man friholder os andre for personligt ævl og kævl. Det er faktisk meget
uinteressant.....

Fra : Allan Krautwald

Dato : 17-07-06 16:34

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44bb96ab$0$12635$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> ____
>

> Jeg kan i hvert fald bekræfte, at jeg aldrig har hørt den historie

Ja, det blev vi jo alle klogere af

Fra : Søren Nielsen

Dato : 17-07-06 18:47

Åge Halldorsson wrote:

> Jeg kan i hvert fald bekræfte, at jeg aldrig har hørt den historie
> tidligere.
>
> Hilsen Åge

Kan du nu ikke bare nøjes med at svare på de spørgsmål du rent faktisk også
ved noget om? Derved kunne du også spare pengene til din
internetforbindelse....

Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-07-06 10:26

> [...]
> ____
>

> Jeg kan i hvert fald bekræfte, at jeg aldrig har hørt den historie

Se det kan jeg også bekræfte, men oven i købet, fik vi da bevis på, at de
andre kunne heller ikke, men kunne heller ikke modstå fristelsen, de måtte
simpelthen reagere på dit indlæg...

Så hvad mener du Åge....
Sikke mange åndsboller Hva' ))

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-06 15:07

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvad mener du Åge....
> Sikke mange åndsboller Hva' ))
>
> M.V.H.....Benny..
______

Nu det der med at spare internetforbindelse, som ham der Ole Knold skrev.
Der kunne godt nok være mange millionærer i blandt os her i NG hvis vi kørte
efter det princip.

Hehe heheeeeee

Hildsen Åge

Fra : aab

Dato : 17-07-06 18:01

> [...]
> før...
> Er der nogen der kan af, eller be-kræfte denne påstand?

Tonni!
Kan du ikke få din bekendtes single overspillet til et eller andet format
vi andre kan modtage og afspille. Det vil jo være den definitive
bekræftelse,
og måske noget af en sensation.

mvh
Anker

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-06 21:19

"Tonni Madsen" <dynamit@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan af, eller be-kræfte denne påstand?
>
> På forhånd tak
> Tonni Madsen

___________________

Jeg er ret sikker på at det er en rap-and her i sommervarmen og at Gitte
Hænnings kun har sunget sin sang "Giftes med farmand", sammen med sin far
Otto Hænning. Den blev udgivet den 20. oktober 1954.

I 1962 var hun med i filmen "Han hun Dirch og Dario". Da sang hun en sang
sammen med Dirch Passer. Dden hed "Lille Frøken Himmelblå".

Kan det mon være her, der har indsneget sig en lille misforståelse angående
det der med Poul Reichardt ?

Hilsen Åge

Fra : Tonni Madsen

Dato : 21-07-06 21:55

Tak for svarene...
Jeg må lige ha i nakken på knægten, og ha ham til at at bevise hans
påstand...
Jeg skal nok give lyd hvis han kan fremlægge noget spændende...

Tonni Madsen

Fra : Max

Dato : 21-07-06 22:03

Hej Tonni

> Jeg skal nok give lyd hvis han kan fremlægge noget spændende...

Ellers er det vel muligt at spørge Gitte om det, man skal nok
gennem hendes manager eller pladeselskab, for en mail
adresse til hende er ikke lige at opdrive.

Mvh Max

Fra : Søren Dahl

Dato : 21-07-06 22:09

Jeg vil forslå du spørger på www.danskefilm.dk hvor der findes en
håndfuld som kan bekræfte/afbekræfte det.