AMR plugin til windows media player?
Fra : Martin

Dato : 16-07-06 18:23

Findes dette mon? Har nogle lydoptagelser fra en SE K750, som jeg gerne vil
afspille i Windows Media Player 10...

Martin

Fra : Lyrik

Dato : 16-07-06 23:56

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes dette mon? Har nogle lydoptagelser fra en SE K750, som jeg gerne
> vil afspille i Windows Media Player 10...
>
> Martin
+++++++++++++++++++++
Ja men du skal til dem der opfandt AMR for at få de rette codecs installeret
korrekt.:
http://www.voiceagenetworks.com/products/player.aspx

Her downloader du deres Spotxde player, hvorpå din Mediaplayer også kan
spille AMR.
Den kan finde på at sige at den ikke kender dette codec og om du vil have at
den skal spille det alligevel.

Men alle de for mobilen vigtige codecs bliver korrekt installeret i systemet
således at alle programmer kan bruge dem.

Hilsen
Jens