købe tysk musik
Fra : lhs

Dato : 16-07-06 16:48

Hej

Søger et site hvor jeg online kan købe primært tysk musik: såsom corvus
corax, shandmaul, tanzwut mv. er der nogen der kan anbefale noget der.. skal
have alt deres dvd og deres cder..

Lars HS

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-07-06 17:32

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Søger et site hvor jeg online kan købe primært tysk musik: såsom corvus
> corax, shandmaul, tanzwut mv. er der nogen der kan anbefale noget der..

____

Jeg tror at den førende tyske musikside må være denne her:

Nu kender jeg ikke lige de grupper eller genrer du nævner, Abella.shop har
først og fremmest slager og volksmudik (tysk dansktop),

men også pop og rock

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-06 15:23

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44ba6835$0$20312$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Jeg tror at den førende tyske musikside må være denne her:

Her er siden hvor man køber tysk musik

www.abella-shop.de

De har f'ølgende musikgenrer:

Slager
Volksmusik (Dansktopgenren)
Pop
Rock
Klassisk
Jazz

Så er der også noget som heder "compilations". Om det er en musikgenre ved
jeg ikke.

Hilsen Åge

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-07-06 15:32

Åge Halldorsson skrev:

>Så er der også noget som heder "compilations". Om det er en musikgenre ved
>jeg ikke.

Jeg går ud fra at du ikke har kigget i den kategori der hedder
"compilations" for så ville du vide at det ikke er en genre, men i stedet
opsamlingsalbums med forskellige kunstnere

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-06 15:24

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44ba6835$0$20312$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

FEJL FEJL FEJL

Her er den riigtige adresse.

http://www.abella.de/

Hilsen igen igen igen Åge

Fra : Ole Kofoed

Dato : 19-07-06 09:09

http://www.emp-online.com

Fra : Per Hansen

Dato : 19-07-06 09:55

Ole Kofoed wrote this

> "lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.emp-online.com

Du kan også prøve en af Tysklands største online forhandlere af
musik CyberCD: http://www.cybercd.de/
Handler selv tit hos dem.

--
Per Hansen.

Fra : Anders

Dato : 22-07-06 15:44

Helt klart :

www.infrarot.de

eller

www.amazon.de

Fra : Anders

Dato : 22-07-06 15:45

Hvis du kan lide de grupper skulle du også prøve med "OMNIA".

Fra : lhs

Dato : 23-07-06 08:04

Jeg chekker dem ud.

Tak for det