Arkivering af SMS på eksternkort w800i??
Fra : Bassen

Dato : 16-07-06 13:21

Hej!!

Håber der er en som kan hjælpe mig med opsætning af min Sony Ericsson w800i

Jeg har et problem med opsætningen af mit SMS arkiv.
Får hele tiden besked om at min hukommelse er fyldt 95% op. Men er det ikke
muligt at gemme SMS beskeder direkte på det store 512Mb eksterne kort ???
Jeg synes jeg har kikket alle menuer igennem, men kan sgu ikke hitte ud af
det

På forhånd tak for hjælpen

Og forsat god weekend - eller ferie til de heldige...

Mvh.
Bassen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-07-06 21:44

Bassen wrote:
> Hej!!

hej

> [...]
> Jeg synes jeg har kikket alle menuer igennem, men kan sgu ikke hitte ud af

Officielt nej... meen hvis du har mod på det, kan du sagtens:
http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=80945
Jeg har pt plads til ca 31.000 sms'er på min, og jeg bruger IKKE
memorystick'en, men derimod telefonens interne hukommelse på de ca 30 MB.
Men husk på, at hvis du ødelægger noget står det "på egen regning" og du
skal ikke forvente nogen hjælp hos SE.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net