In the name of love
Fra : Ditte H

Dato : 15-07-06 22:15

Hej

Mon der er en der kan hjælpe?

Har fået en sang på læben/hjernen, der går på In the name of love og
måske noget med once more in the name of love.
Er ikke sikker på, om der er en mand der synger, og det er ikke en ny
sang.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-07-06 22:33

Ditte H skrev:

>Har fået en sang på læben/hjernen, der går på In the name of love

Måske U2 - Pride
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Mathias

Dato : 15-07-06 22:33

Ditte H wrote:

> [...]
> måske noget med once more in the name of love.
> Er ikke sikker på, om der er en mand der synger, og det er ikke en ny sang.

U2 - Pride(In the name of love) ?

Fra : Ditte H

Dato : 15-07-06 22:43

Ditte H kom med denne ide:
> [...]
> noget med once more in the name of love.
> Er ikke sikker på, om der er en mand der synger, og det er ikke en ny sang.

Hej begge to

Mange tak for de hurtige og præcise svar, lige præcis den sang jeg
ledte efter.
I ved altså meget herinde *S*

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 15-07-06 23:03

On Sat, 15 Jul 2006 23:14:37 +0200, Ditte H <ditte@tamuin---.dk>
wrote:

> [...]
>måske noget med once more in the name of love.
>Er ikke sikker på, om der er en mand der synger, og det er ikke en ny

Jeg er ganske sikker på de øvrige har ret, og her er et link til
teksten.
http://www.sing365.com/music/Lyric.nsf/Pride-In-the-Name-of-Love-lyrics-U2/2A51C639C81DB26B48256896002FA47D

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 16-07-06 20:36

The weakest link Ditte H <ditte@tamuin---.dk>, dared to write this
anyway:

> [...]
>måske noget med once more in the name of love.
>Er ikke sikker på, om der er en mand der synger, og det er ikke en ny

Fucking hell, jeg troede, det var en joke. Selv min 63-årige mor kunne
svare på det spørgsmål.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-07-06 21:07

Den 16-07-06 21.36 skrev Thomas Lund Hansen følgende:

> Fucking hell, jeg troede, det var en joke. Selv min 63-årige mor kunne
> svare på det spørgsmål.

Min første tanke var da heller ikke U2, men derimod Thompson Twins: In
the name of love.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.