Massive attack, Portishead og Morcheba
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 15-07-06 16:42

Hejsa

Ovenstående er mine klare favoritter men det er jo noget tid siden de har
lavet noget nyt - er der andre lign. kunstnere/bands jeg bør kigge efter -
noget i samme genre??

Mvh. Bo

Fra : J. Eriksen

Dato : 15-07-06 17:00

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavet noget nyt - er der andre lign. kunstnere/bands jeg bør kigge efter -

Måske Goldfrapp?

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 15-07-06 17:39

> Måske Goldfrapp?

Goldfrapp er ok men ikke helt det jeg søger - tak alligevel

/Bo

Fra : Mathias

Dato : 15-07-06 21:51

Hvad med islandske múm? Eller Sigur Rós?

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 16-07-06 11:28

"Mathias" <a@b.c> skrev i en meddelelse
> Hvad med islandske múm? Eller Sigur Rós?

Hej Mathias

Múm, - Sigur Rós! - dem vil jeg straks "kigge" på - Air og Tricky er gamle
kendinge

/Bo

Fra : Ole Thomsen

Dato : 16-07-06 10:13

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message

> Ovenstående er mine klare favoritter men det er jo noget tid siden de har
> lavet noget nyt - er der andre lign. kunstnere/bands jeg bør kigge efter -
> noget i samme genre??

Air, Tricky?

Af sidstnævntes udspil foretrækker jeg Maxinquaye og Blowback.

Ole Thomsen

Fra : Peter Juhl

Dato : 16-07-06 14:48

Bo Jørgensen wrote:

> Hejsa
>
> Ovenstående er mine klare favoritter men det er jo noget tid siden de
> har lavet noget nyt - er der andre lign. kunstnere/bands jeg bør kigge
> efter - noget i samme genre??

Smith & Mighty
Imogen Heap
Sneaker Pimps
Nightmares On Vax
Lamb
Puretone
Unkle
Zero 7

Fra : Esben

Dato : 17-07-06 10:01

Bo Jørgensen <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
> lavet noget nyt - er der andre lign. kunstnere/bands jeg bør kigge efter -

Måske er noget af flg noget:

Baby Mammoth
Bullitnuts
Herbalizer
Olive
Squarepusher

I hvert fald hvad jeg vil betegne som trip-hop, lige som dem du nævnte

VH

Esben

Fra : Kasper Aae

Dato : 20-07-06 17:27

On Sat, 15 Jul 2006 17:41:42 +0200, "Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote:

> [...]
>lavet noget nyt - er der andre lign. kunstnere/bands jeg bør kigge efter -

Prøv www.pandora.com

Jeg har lært mange nye bands at kende derigennem. Man skriver et band
eller et nummer, som man godt kan lide, og så opretter den en
radiostation baseret på det, og spiller numre i samme genre. De numre
den spiller kan man så enten give thumbs up, eller thumbs down til, og
med tiden lærer den så mere og mere om din smag.

--
Kasper Aae

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 21-07-06 14:22