SE w810i. ur som pause skærm ???
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-06 16:04

Hvordan faen får man sin SE w810i. til vise uret når telefonen ligger i
lommen ?

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-07-06 22:53

Janner skrev den 14-07-2006 17:04:
> Hvordan faen får man sin SE w810i. til vise uret når telefonen ligger i
> lommen ?

Hvorfor skal du se uret, når telefonen ligger i lommen? du kan da ikke
se den alligevel.

For at få det "store ur" frem, så tryk på walkman-knappen.
Trykker du på joystikket, så får du bare at vide at fjerne tastaturlåsen.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Johnny

Dato : 14-07-06 22:50

"Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse
> Hvordan faen får man sin SE w810i. til vise uret når telefonen ligger i
> lommen ?

Hmm. Hvad glæde har du af at telefonen vises uret når den ligger i lommen -
så kan du jo alligevel ikke se det :)
Anyway. Når den er i standby kan du trykke på zoom tasterne i øverste højre
side, så kommer uret frem uden at telefonen bruger strøm på at få den
almindelig menu frem.

/Johnny

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-07-06 12:24

Johnny wrote:
> "Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse
>
> Hmm. Hvad glæde har du af at telefonen vises uret når den ligger i
> lommen - så kan du jo alligevel ikke se det :)

Jeg har den tit liggende på bordet og vil også gerne have uret i stor
størrelse, som screensaver eller baggrund.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk