Erfaringer med SeaMonkey?
Fra : Martin Ploug

Dato : 14-07-06 13:33

Hej

Er her nogen, der har erfaringer med
SeaMonkey fra Mozilla
http://www.mozilladanmark.dk/produkter ?

Her tænker jeg især på composeren - til redigering
af hjemmesider. Er det et helt simpelt program,
og kan det håndtere php kode?

Har prøvet Nvu, og det håndterer ikke php specielt godt synes jeg. Er
composeren i SeaMonkey bedre, eller er det det samme?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-06 15:02

Den 14-07-06 14.32 skrev Martin Ploug (slet Z6YY3) følgende:

> Har prøvet Nvu, og det håndterer ikke php specielt godt synes jeg. Er
> composeren i SeaMonkey bedre, eller er det det samme?

Hvad er problemet? Composeren i Mozilla/Seamonkey er forgænger til Nvu,
så det er sandsynligvis enten det samme eller ringere i den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-07-06 15:28

> Hvad er problemet? Composeren i Mozilla/Seamonkey er forgænger til Nvu,
> så det er sandsynligvis enten det samme eller ringere i den.

Hej Kim

Ok, så gider jeg nok ikke downloade det alligevel.

Jeg kan bare huske, at der i Nvu var problemer med visningen af php kode,
hvis man kun skriver <? i stedet for <?php.

Hilsen Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-06 16:43

Den 14-07-06 16.27 skrev Martin Ploug følgende:

> Jeg kan bare huske, at der i Nvu var problemer med visningen af php kode,
> hvis man kun skriver <? i stedet for <?php.

Jeg troede, du var stødt på andre problemer. Jeg vil ikke kalde
ovenstående et problem, medmindre ens tastatur ikke kan skrive "php"
efter "<?".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine højrekliksmenuer med Mmm Free.

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-07-06 17:12

> Jeg troede, du var stødt på andre problemer. Jeg vil ikke kalde
> ovenstående et problem, medmindre ens tastatur ikke kan skrive "php"
> efter "<?".

Det har du selvfølgelig ret i.
Jeg var egentligt også bare nysgerrig efter at høre, hvad SeaMonkey
er for noget. Men det har du egentligt svaret på, så tak for det.

Med venlig hilsen
Martin