Han kat er "sur"
Fra : Stephen Norbury

Dato : 18-06-01 20:49

Hej!

Hvordan kan det være at min hankat går og "vrisser/knurrer", "slår ud efter"
de killinger min hunkat, lige har fået, det er ikke hans, kan det være
derfor.

Er der nogen der kan forklare det!!!

Mvh

Stephen Norbury

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-06-01 21:29

Din hankat er stresset over alt det postyr sådan nogle killinger laver. Han
vil have lov til at være i fred, men det har killinger meget svært ved at
forstå

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Nina

Dato : 19-06-01 07:51

Nogle gode bud hvad man så gør i sådan situation?
Hilsen Nina

Fra : Stephen Norbury

Dato : 19-06-01 15:09

Det er ikke kun når de kommer hen til ham, det r nok han bare ser dem, så
begynder han at knurre.

Jeg har glemt at fortælle at han har været alene kat i ca. et halvt år og
har næsten ikke mødt andre dyr. Da jeg så flyttet var der to katte (en han &
en hun kat) og en hund. I starten var der lidt ballade, men med tiden blev
de gode venner, indtil altså killingerne kom, han er også gal på moderen.

her var lidt flere oplysninger........

Mvh

Stephen Norbury

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-06-01 16:37

Jeg har 3 hunkatte, hvoraf den ene lige har fået killinger. En af de andre
katte er rimeligt stresset over at moderen lugter "forkert", så hun hvæser
og knurrer lige så snart hun ser moderen. Killingerne som kun er knab en uge
gamle stresser den ikke endnu.

Prøv at snakke meget til din hankat, kæl med den - ikke skælde ud - lad den
evt. får fred i et værelse for sig selv sammen med dig et par timer om
dagen.

Du kan også prøve at spraye huset med Felifriend eller give den lidt
SOSdråber (fås hos Martas)