Dansk titel på og tekst til sang fra Mary ~
Fra : JSM

Dato : 13-07-06 14:44

Hvad er er den danske titel på sangen "chim chim cheree" fra filmen "Mary
Poppins" ? Og er der nogen der har et link til hele teksten ?
Det er ret nemt at finde den på engelsk. F.eks. på
http://www.lyricsondemand.com/soundtracks/m/marypoppinslyrics/chimchimchereelyrics.html ,
men jeg kan bare ikke finde den på dansk.
Den ene af vores små tvillinger har en spilledåse som spiller denne melodi
og det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan komme i tanke om den danske
titel eller bare noget af teksten.
pfh tak

mvh
Jesper

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 13-07-06 16:53

JSM wrote:
> Hvad er er den danske titel på sangen "chim chim cheree" fra filmen
> "Mary Poppins

Hmmm frit fra hukommelsen
Omkvæd: Chim chimini chim chimini chim chim chiree
Jeg er i humør til en glad melodi
Chim chimini chim chimini chim chim chiroo
Hvem morer sig nu? Det gør jeg det gør du
For luften er fyldt med chiree og chiroo

Hej skorstensfejer med tophat på sned
Vi vinker til dig når du smiler herned
Fra hver skorsten i by får du tit en gang røg
Så syng kun din sang så bli'r stemningen høj

Omkvæd: Chim....

Heldig er den som er fuld af humør
Så holder man ud selvom verden er skør
Tag modgang med ro og du klarer dig flot
Når sangen er god, så er alting jo godt

Omkvæd: Chim...

Syng pænt

/ Flying Hotdogs

Fra : JSM

Dato : 13-07-06 17:29

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Heldig er den som er fuld af humør
> Så holder man ud selvom verden er skør
> Tag modgang med ro og du klarer dig flot

Tusind mange tak
Kan du også huske om den har en dansk titel ?

..
> Syng pænt

He. Jeg skal gøre mit bedste. Men de der har hørt mig synge ved at det siger
ikke ret meget

mvh
Jesper

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 14-07-06 20:11

JSM wrote:
> Kan du også huske om den har en dansk titel ?

Nej, den hedder vist kun Chim chimini og kan sikkert findes på diverse
Disney Cd'er på dansk

> He. Jeg skal gøre mit bedste. Men de der har hørt mig synge ved at
> det siger ikke ret meget

Nå , ja ja bare de ikke flygter skrigende bort

/ Flying Hotdogs