Qtek 9100 vs Mio A710
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 12-07-06 21:37

Jeg er ved at kigge på ny tlf og har fået det kogt ned til disse 2, men er
stadig lidt i tvivl om hvilken det skal være

Mio A701
+´er:
Indbygget GPS
Alt i udstyr bilholder osv
GPS software på SDkort
Lille i forhold til andrer PDA tlf´er

-´er
ingen Wlan
Ingen tastatur

Qtek 9100
+´er
Tastatur
Wlan
Lille i forhold til andrer PDA tlf´er

-´er
Ingen GPS antenne, har dog selv en bluetooth antenne, men er i tvivl om den
kan håndtere både et håndfrisæt og en gps antenne
en lille smule dyre en Mio´en og med mindrer udstyr

Hvilken en af dem er generelt den bedste PDA/TLF

Kan de evt købes hjem et sted på nettet billigt, hvor kan jeg eks købe en
bilholder til Qtek´en

Er der nogle som har flere indspark, er selv meget i tvivl

Mvh Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 12-07-06 22:19

Der har sneget sig en fejl ind i emne linie, det er en Mio A701 der er tale
om

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-07-06 23:27

on 12 jul 2006 10:36:55p satte Jesper Pedersen sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Er der nogle som har flere indspark, er selv meget i tvivl

Jeg ville til enhver tid tage Qtekken. Jeg har selv en 9100 og den sparker
så meget røv at det er helt vildt.

men se lige dette link http://www.gear-online.dk/index.php/review/show/id=
1536

Steven