Flytte kontakter samt sms beskeder fra Sam~
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 10:34

Nogen ideer til om man kan det ? Syntes ikke jeg er stødt på noget Samsung
software der kan en skid, og D500 modellen har ikke ligefrem de store
muligheder for dlytte tingene or. blå tand

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 12-07-06 13:18

Et datakabel (originalt) fra din Samsung til computer, og så med BT til den
anden mobil...

Fra : taina

Dato : 13-07-06 00:10

> [...]
> software der kan en skid, og D500 modellen har ikke ligefrem de store
> muligheder for dlytte tingene or. blå tand

Nu har jeg godt nok nokia - både ny og gammel - men det skulle vel ikke gøre
den store forskel? Jeg flyttede kontakter med simkortet, men det hjælper
selvfølgelig ikke på flytning af sms'er.

mvh. tina