Nokia 6230i Black
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 20:19

Har denne fon ensfarvet baggrund i displayet, og ikke en masse
billeder eller farver ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 20:45

Hans Chr. wrote:
> Har denne fon ensfarvet baggrund i displayet, og ikke en masse
> billeder eller farver ?

Du kan selv ændre baggrunden til lige hvad du ønsker ved at lægge et nyt
billede ind på den.

Zulu

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 21:00

On Tue, 11 Jul 2006 21:44:52 +0200, "Zulu" <zulu-a-toughguy.net>
wrote:

> Du kan selv ændre baggrunden til lige hvad du ønsker ved at lægge et nyt
> billede ind på den.

Takker, jeg fandt en fin side her, der er godt nok nogle fejl når man
forsøger selvstudium, men ellers ret godt.
http://www.nokia.com/EUROPE_NOKIA_COM_3/r2/support/tutorials/6230/danish/index_uyp.html

Man kan slå tapetet, som det hedder fra .......

Fra : hr

Dato : 13-07-06 14:59

<Hans Chr.> skrev i en meddelelse
> Har denne fon ensfarvet baggrund i displayet, og ikke en masse
> billeder eller farver ?
tænkte det samme. jeg tog et billede af en hvid baggrund.og det brugte jeg
så som baggrundsbillede. det virker fint

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-06 15:43

On Thu, 13 Jul 2006 15:59:00 +0200, "hr" <tykkedyrdyr@sol.dk> wrote:

> tænkte det samme. jeg tog et billede af en hvid baggrund.og det brugte jeg
> så som baggrundsbillede. det virker fint

HÆ, tænke tænke, det hjælper jo tit