Mib og Snmp
Fra : Mickey J

Dato : 18-06-01 21:51

Jeg leder desperat efter et værktøj eller en metode til at brovse en mib, så
jeg kan få en snmp-streng jeg kan bruge til at overvåge en APC silcon ups
med MRTG.

Er der nogle der kender nogle gode tools..

Mickey J

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 18-06-01 22:00

Hej "Mickey J" <Mju@mag1.aarhus.dk>

>Er der nogle der kender nogle gode tools..

Getif

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Mickey J

Dato : 18-06-01 22:37

Nu lykkedes det mig endelig at finde getif, selvom deres hjemmeside er
'forsvundet'
( http://www.wtcs.org/Snmp4tpc/testing.htm )

Mickey J

Fra : Palle Lyckegard