Overførsel af oplysninger fra et simkort t~
Fra : peter900000@hotmail.~

Dato : 10-07-06 19:29

Hej!
hvordan overfører man oplysninger (navne og telefonnumre) fra et
simkort til at andet? Der er tale om mange hundrede, så jeg orker
næsten ikke at skrive det hele ind manuelt....
på forhånd tak for hjælpen!

Fra : Peter D.

Dato : 10-07-06 20:35

Hej.

Hvilken telefon har du ??

Hvis du har en SonyEricsson og et kabel (eks. en W800i og det medfølgende
kabel), så kan MyPhoneExplorer gøre det....
http://www.fjsoft.at/

Der findes sikkert software til fabrikater der kan gøre noget lign......

Men i MyPhoneExploere går man simpelthen ind i "Kontakter" og vælger
"eksporter hele telefonbogen", derefter sætter man det nye kort i telefonen
og importere hele telefonbogen til det.....

Mvh.
Peter

Fra : Peter D.

Dato : 10-07-06 20:38

Om igen:

Der findes sikkert software til ANDRE fabrikater der kan gøre noget
lign......

Mvh.
Peter

Fra : peter900000@hotmail.~

Dato : 10-07-06 20:46

Peter D. skrev:

> Hej.
>
> Hvilken telefon har du ??

Ikke en Sony Ericsson, men en Nokia, desværre...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 10-07-06 21:00

<peter900000@hotmail.com> wrote in message
[...]

På mange Nokia'er kan man kopiere telefonbogen fra SIM kortet over i
telefonens hukommelse - så kan man kopiere det hele tilbage igen på et nyt
SIM kort.

Andreas M. Hansen

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 11-07-06 07:28

<peter900000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>simkort til at andet? Der er tale om mange hundrede, så jeg orker
>næsten ikke at skrive det hele ind manuelt....

www.zyb.com er en mulighed hvis du har en nyere tlf. med mulighed for at
synkronisere med en server

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email