| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Erfaringer med MITYVAC bremseudlufter Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  09-07-06 17:35 |  
  |  
 
            hejsa,
 jeg har fået skiftet bremsevæske på CBRén (hold kæft det hjalp!) og til 
 det brugte jeg en MITYVAC pumpe fra louis.
 Det virkede fint, men den sugede hele tiden falsk luft ind ved 
 udluftningsskruen, uanset om jeg brugte en slange direkte på eller med 
 en af de adaptere der følger med.
 Jeg kunne se det ved, at selvom skruen var lukket, sugede den luft ind.
 Nu betød det ikke det store her, da jeg blot skulle udskifte væsken, så 
 der var ikke luft i til at starte med.
 Men det er ikke nemt at se, hvis man fx skal skifte slanger eller 
 renovere kalibre, og så skal have luften ud.
 Så er det noget jeg har overset ved brugen af sådan en pumpe ?
 Jeg gjorde som der stod i vejledningen, hældte lidt bremsevæske i 
 beholderen ved pumpen, satte den på udluftningsskruen, pumpede vakuum op 
 og løsnede udluftningsskruen og så kom væske ud.
 Er det andet der skal gøres, eller noget for at holde det mere tæt ved 
 udluftningsskruen ?
 mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  09-07-06 18:14 |  
  |   
            
Thomas Jensen skrev i meddelelsen
 <44b12fec$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
 >Så er det noget jeg har overset ved brugen af sådan en pumpe ?
 Ja, udluftningsskruen "pakkes" med bremsefedt/kaliperfedt. Så gror skruen
 heller ikke fast mellem service.
 --
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas Jensen (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  09-07-06 19:01 |  
  |   
            
> 
 > Ja, udluftningsskruen "pakkes" med bremsefedt/kaliperfedt. Så gror skruen
 > heller ikke fast mellem service.
 > 
 > --
 det er vel selve gevindet på skruen du mener ?
 Jeg tror ikke det var ved gevindet luften kom ind, da den jo stadig trak 
 luft ind når skruen var spændt.
 mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Richard (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Richard | 
  Dato :  09-07-06 19:16 |  
  |  
 
            Thomas Jensen wrote:
 > Jeg tror ikke det var ved gevindet luften kom ind, da den jo stadig trak 
 > luft ind når skruen var spændt.
 Er du sikker? - snarere en luftboble, din Mityvac suger af. Har du prøvet 
 at presse væsken igennem i stedet og banke let på især fordelerfittings, 
 hvis din bremseledning har en sådan?
 Prøv også at lade bremsegrebet stå 1/3 - 1/2 trukket natten over vha. en 
 spænderem el.lign. og drej hjulet, så slangens forløb bliver så lodret som 
 muligt - det lette tryk i systemet får ofte luftbobler til at løsne sig og 
 stige op i hovedcylinderen   
-- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Carl Dragert (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carl Dragert | 
  Dato :  09-07-06 19:24 |  
  |  
 
            "Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message 
 news:e8rh4j$me0$1@abbeden.bunk.cc...
 > Thomas Jensen wrote:
 >
 >> Jeg tror ikke det var ved gevindet luften kom ind, da den jo stadig trak 
 >> luft ind når skruen var spændt.
 >
 > Er du sikker? - snarere en luftboble, din Mityvac suger af. Har du prøvet 
 > at presse væsken igennem i stedet og banke let på især fordelerfittings, 
 > hvis din bremseledning har en sådan?
 >
 > Prøv også at lade bremsegrebet stå 1/3 - 1/2 trukket natten over vha. en 
 > spænderem el.lign. og drej hjulet, så slangens forløb bliver så lodret som 
 > muligt - det lette tryk i systemet får ofte luftbobler til at løsne sig og 
 > stige op i hovedcylinderen   
Richard, det er et rigtigt godt svar du kommer med, blot ikke til mandens 
 spørgsmål   
Thomas jeg har selv observeret "falsk luft", jeg tror jeg vil prøve at gøre 
 som Orla skriver, også mellem udlufterslangen og skruen.
 -- 
 Carl Dragert
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Thomas Jensen (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  09-07-06 19:31 |  
  |   
            
> 
 > Richard, det er et rigtigt godt svar du kommer med, blot ikke til mandens 
 > spørgsmål   
ja bestemt et godt svar   , men som sagt er der ikke luft i systemet, 
 og den bremser perfekt.
 > 
 > Thomas jeg har selv observeret "falsk luft", jeg tror jeg vil prøve at gøre 
 > som Orla skriver, også mellem udlufterslangen og skruen.
 > 
 > 
 ahh ja på den måde, selvfølgelig (DOH!)
 Mangler at skifte væsken på koblingen, så skal det prøves der.
 mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Richard (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Richard | 
  Dato :  09-07-06 19:40 |  
  |  
 
            Thomas Jensen wrote:
 >> Richard, det er et rigtigt godt svar du kommer med, blot ikke til mandens 
 >> spørgsmål   
>
 > ja bestemt et godt svar   , men som sagt er der ikke luft i systemet, 
 > og den bremser perfekt.
 Nå, men så hvis du ikke kan få det ud på anden måde, den falske luft, du 
 omtaler, må jo opholde sig et sted...
 -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Carl Dragert (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carl Dragert | 
  Dato :  09-07-06 19:44 |  
  |   
            
"Richard" <rpaderichard@netscape.net> wrote in message 
 news:e8riid$pkp$1@abbeden.bunk.cc...
 > Thomas Jensen wrote:
 >>> Richard, det er et rigtigt godt svar du kommer med, blot ikke til 
 >>> mandens spørgsmål   
>>
 >> ja bestemt et godt svar   , men som sagt er der ikke luft i systemet, og 
 >> den bremser perfekt.
 >
 > Nå, men så hvis du ikke kan få det ud på anden måde, den falske luft, du 
 > omtaler, må jo opholde sig et sted...
 Ja det gør den helt bestemt, og Thomas indånder den lystigt mens han roder 
 ved bremsen.
 -- 
 Carl Dragert
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Ukendt (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  09-07-06 20:58 |  
  |   
            
Richard skrev i meddelelsen ...
 >Nå, men så hvis du ikke kan få det ud på anden måde, den falske luft, du
 >omtaler, må jo opholde sig et sted...
 En bremseudlufter virker ved at suge bremsevædsken gennem systemet. Den
 tilkobles udluftningsskruen på kaliperen. Men udluftningsskruen er ikke
 tætnet for udefrakommende luft, og det er dén luft Thomas ser    
--
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  09-07-06 20:53 |  
  |   
            
Thomas Jensen skrev i meddelelsen
 <44b14424$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
 >
 >>
 >> Ja, udluftningsskruen "pakkes" med bremsefedt/kaliperfedt. Så gror skruen
 >> heller ikke fast mellem service.
 >>
 >> --
 >
 >det er vel selve gevindet på skruen du mener ?
 >
 >Jeg tror ikke det var ved gevindet luften kom ind, da den jo stadig trak
 >luft ind når skruen var spændt.
 Pil nu den skrue ud, og få en aha oplevelse. Det vil stå lysende klart for
 dig hvorfor luften siver ind ved gevindet   
--
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Thomas Jensen (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  09-07-06 21:34 |  
  |   
            
> Pil nu den skrue ud, og få en aha oplevelse. Det vil stå lysende klart for
 > dig hvorfor luften siver ind ved gevindet   
> 
 > --
 jeg skal nok   
Men gør også som Carl skriver, da luften jo må komme ind mellem skruens 
 top og slangen når skruen er spændt, ellers ville der jo komme væske ud 
 når jeg bremser.
 mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Ukendt (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  09-07-06 22:01 |  
  |   
            
Thomas Jensen skrev i meddelelsen
 <44b167f2$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
 >Men gør også som Carl skriver, da luften jo må komme ind mellem skruens
 >top og slangen når skruen er spændt, ellers ville der jo komme væske ud
 >når jeg bremser.
 Nej der vil ej ! Skruen afsluttes med en konus, som lukker for hullet ind i
 kaliperen. Hullet som Du sætter slangen på ender lige under gevindet, og
 lukkes _ikke_ af på noget tidspunkt. Der er altid åbent op til gevindet.
 DERFOR    
--
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Thomas Jensen (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  09-07-06 22:14 |  
  |   
            
> 
 > Nej der vil ej ! Skruen afsluttes med en konus, som lukker for hullet ind i
 > kaliperen. Hullet som Du sætter slangen på ender lige under gevindet, og
 > lukkes _ikke_ af på noget tidspunkt. Der er altid åbent op til gevindet.
 > DERFOR    
> 
 ok så er jeg med   , lærer noget nyt hver dag.
 Jeg takker   
mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Thomas Jensen (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  09-07-06 22:16 |  
  |  
 
            Har forresten lige læst omkring v2 og moment, på din hjemmeside.
 Kan godt huske diskussionen herinde for et stykke tid siden, ret sjovt.
 mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Ukendt (10-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  10-07-06 16:26 |  
  |   
            
Thomas Jensen skrev i meddelelsen
 <44b171bf$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
 >Har forresten lige læst omkring v2 og moment, på din hjemmeside.
 >Kan godt huske diskussionen herinde for et stykke tid siden, ret sjovt.
 Jeg plejer at få nogle høvl fordi at jeg ikke forsvarer mine egne     Fakta
 er at "fie" er den sjoveste gadecykel jeg har haft, fordi at hun kræver lidt
 mere opmærksomhed omkring hvilket gear, der bruges, og generelt kræver mange
 flere gearskift end en firecylindret mc. Som Armand også har nævnt, så er
 gearskift jo netop det som motorcykelkørsel handler om   
--
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Thomas Jensen (11-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  11-07-06 07:41 |  
  |  
 
            så er
 > gearskift jo netop det som motorcykelkørsel handler om   
>
 lige præcis, og jeg har selv en diskussion kørende med en bekendt der mener 
 at hans FJ1200 har meget mere moment end min CBR1000F.
 Jeg påstår det har den ikke specielt, og det er gearingen og det at hans kun 
 har 5 gear, der gør han har bedre træk i højeste fra fx 100 km/t.
 Men det vil han ikke accpetere, selv om jeg fortæller ham, at FJ1200 leverer 
 108NM og CBR1000F 104NM.
 FJéren gør det ved 1000 omdrejninger lavere, men selve momentet de to 
 leverer er stort set det samme.
 Han mener nærmest det er snyd, at man gearer ned for at komme afsted   
Men det kan det komme nogle ret sjove diskussioner ud af.
 -- 
 mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Torben Scheel (11-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Torben Scheel | 
  Dato :  11-07-06 07:54 |  
  |  
 
            Thomas Jensen wrote:
 > Men det vil han ikke accpetere, selv om jeg fortæller ham, at FJ1200 leverer 
 > 108NM og CBR1000F 104NM.
 > FJéren gør det ved 1000 omdrejninger lavere, men selve momentet de to 
 > leverer er stort set det samme.
 > 
 > Han mener nærmest det er snyd, at man gearer ned for at komme afsted   
> 
 > Men det kan det komme nogle ret sjove diskussioner ud af.
 > 
 Bær over med ham - det er en FJ skade man ikke let slipper af med.
 -- 
 vh
 Torben - der er ved at erfare at en TDM skal have lidt flere 
 omdrejninger end en FJ - men det er sg* svært når man skal holde sig 
 under 4000 runder (75km endnu   )
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Ukendt (11-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  11-07-06 08:35 |  
  |   
            
Torben Scheel skrev i meddelelsen
 <44b34b19$0$15781$14726298@news.sunsite.dk>...
 >Torben - der er ved at erfare at en TDM skal have lidt flere
 >omdrejninger end en FJ - men det er sg* svært når man skal holde sig
 >under 4000 runder (75km endnu   )
 Hvad er det for en mishandling af en helt ny mc      Kan Du så komme op
 over 5.000 snoninger, det andet er rent sejgpineri for en tobenet   
--  som ikke virker
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Torben Scheel (11-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Torben Scheel | 
  Dato :  11-07-06 10:51 |  
  |  
 
            Orla Pedersen wrote:
 > Hvad er det for en mishandling af en helt ny mc      Kan Du så komme op
 > over 5.000 snoninger, det andet er rent sejgpineri for en tobenet   
> 
 Jamen det lyder da sååå fedt når den er ved at trække tænderne af 
 kædehjulene ved hvert stempelslag ved fuldgas og 1700o/min - bare 
 irriterende at den har så mange kræfter at den ikke bliver der særlig 
 længe    
Jeg er nu heller ikke overbevist om at det er den bedste behandling de 
 anbefaler, men jeg har ikke mod til at bryde deres forskrifter (ret 
 meget). Den har jo keramiske foringer og smedede stempler, så det kan da 
 vist ikke være der der er problemer med omdrejninger. Nå - torsdag 
 hedder det 1000km service, og derefter op til 6000o/min indtil 1600km er 
 nået. De giver mig også en maks. speedometervisning på 168 i stedet for 
 112 (gaab). Redline er ved 8000 - den når jeg ikke før (bil)ferien starter.
 -- 
 vh
 Torben
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Carl Dragert (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carl Dragert | 
  Dato :  09-07-06 22:18 |  
  |  
 
            "Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in 
 message news:44b16e9a$0$12690$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >
 >
 > Nej der vil ej ! Skruen afsluttes med en konus, som lukker for hullet ind 
 > i
 > kaliperen. Hullet som Du sætter slangen på ender lige under gevindet, og
 > lukkes _ikke_ af på noget tidspunkt. Der er altid åbent op til gevindet.
 > DERFOR    
Når jeg lufter bremserne kommer der "et svagt røgslør" af luft? i slangen 
 lige når jeg åbner for skruen, det forsvinder igen og kun bremsevæsken 
 strømmer. Men når jeg lukker og åbner igen sker det samme igen og igen 
 og..... Jeg kan sikkert bruge litervis af bremsevæske, og "røgsløret" vil 
 nok stadig komme. - Hænger det sammen med ovenstående?
 -- 
 Carl Dragert
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Ukendt (10-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  10-07-06 07:37 |  
  |   
            
Carl Dragert skrev i meddelelsen
 <44b172a2$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
 >Når jeg lufter bremserne kommer der "et svagt røgslør" af luft? i slangen
 >lige når jeg åbner for skruen, det forsvinder igen og kun bremsevæsken
 >strømmer. Men når jeg lukker og åbner igen sker det samme igen og igen
 >og..... Jeg kan sikkert bruge litervis af bremsevæske, og "røgsløret" vil
 >nok stadig komme. - Hænger det sammen med ovenstående?
 Det er nok samme problem, blot er dine udluftningsskruer så "tætte" at
 luften kun langsomt siver ind. Måske allerede indfedtet ?
 --
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Carl Dragert (10-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carl Dragert | 
  Dato :  10-07-06 09:01 |  
  |  
 
            "Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in 
 message news:44b1fe2a$0$12668$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >
 > Carl Dragert skrev i meddelelsen
 > <44b172a2$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
 >
 >>Når jeg lufter bremserne kommer der "et svagt røgslør" af luft? i slangen
 >>lige når jeg åbner for skruen, det forsvinder igen og kun bremsevæsken
 >>strømmer. Men når jeg lukker og åbner igen sker det samme igen og igen
 >>og..... Jeg kan sikkert bruge litervis af bremsevæske, og "røgsløret" vil
 >>nok stadig komme. - Hænger det sammen med ovenstående?
 >
 >
 > Det er nok samme problem, blot er dine udluftningsskruer så "tætte" at
 > luften kun langsomt siver ind. Måske allerede indfedtet ?
 Nu bruger jeg ikke en vacumpumpe til at trække bremsevæske ud af caliper men 
 bremsegrebet til at trykke den ud. Når er trykker på bremsehåndtaget kommer 
 der heldigvis    intet ud (hverken luft eller væske), men når jeg begynder 
 at åbne for skruen kommer bremsevæsken flydende, og lige i starten det 
 "svage røgslør", som man skal se godt efter for at få øje på. Det irriterer 
 mig lidt at jeg ikke er helt sikker på hvad og hvorfor??
 Jeg blev først opmærksom på dette i forbindelse med skift til stålarmerede 
 bremseslanger, for nu skulle systemet jo være mere end perfekt   
Slangerne blev købt i Rødvigs største slangefirma 
 http://www.slangespecialisten.com/, som jeg hermed vil anbefale varmt. Pil 
 de gamle slange af og kør ned til ham (kør forsigtigt), og på øjeblik har 
 han lavet et sæt stålarmerede lige som man vil have dem.
 -- 
 Carl Dragert
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Ukendt (10-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  10-07-06 09:59 |  
  |   
            
Carl Dragert skrev i meddelelsen
 <44b20936$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
 >
 >Nu bruger jeg ikke en vacumpumpe til at trække bremsevæske ud af caliper
 men
 >bremsegrebet til at trykke den ud.
 Ohh   
>Jeg blev først opmærksom på dette i forbindelse med skift til stålarmerede
 >bremseslanger, for nu skulle systemet jo være mere end perfekt   
Altså, i pauserne, mellem at Du åbner, så vil vædsken i slangen tilkoblet
 udluftningsstudsen vel være istand til at "trække" en minimal mængde luft
 ind ved gevindet ?! Ellers har jeg ingen idé, mindes ikke at have set noget
 lignende.....
 >Slangerne blev købt i Rødvigs største slangefirma
 Og jeg har lavet dem selv, og fjernet forgreneren. Nu går begge slanger
 direkte til hovedcylinderen, (kræver en dobbelt banjobolt, doneret af den
 gamle XS), det gør udluftning væsentlig lettere.   
--
 mvh
 Orla
 http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           SmaRTrxxv (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : SmaRTrxxv | 
  Dato :  09-07-06 20:13 |  
  |   
            Thomas Jensen wrote:
 > 
 > 
 > Så er det noget jeg har overset ved brugen af sådan en pumpe ?
 > 
 Jeg bruger ofte sådanne på biler, og jeg synes ikke at det lyder sådan. 
 Du kan evt klemme lidt på den med fingrene eller noget hvis du ikke vil 
 have falsk luft med.
 
 Ang. skift af slanger osv. Regner jeg det ikke for noget problem, læg 
 mærke til hvor væske du har suget ud, når der er rigeligt i forholdet 
 til hvor meget der kan være i slangerne, så burde det være godt.
 
 Thore
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas Jensen (09-07-2006) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas Jensen | 
  Dato :  09-07-06 20:22 |  
  |  
 
            SmaRTrxxv wrote:
 > Thomas Jensen wrote:
 > 
 >>
 >>
 >> Så er det noget jeg har overset ved brugen af sådan en pumpe ?
 >>
 > Jeg bruger ofte sådanne på biler, og jeg synes ikke at det lyder sådan. 
 > Du kan evt klemme lidt på den med fingrene eller noget hvis du ikke vil 
 > have falsk luft med.
 > 
 ok lyder godt
 > Ang. skift af slanger osv. Regner jeg det ikke for noget problem, læg 
 > mærke til hvor væske du har suget ud, når der er rigeligt i forholdet 
 > til hvor meget der kan være i slangerne, så burde det være godt.
 > 
 > Thore
 jo, men regnede med at der ville være tæt så jeg kunne set hvornår der 
 ikke kommer mere luft ud.
 Men luften er måske så nem at få med den pumpe her, som de reklamerer med ?
 mvh
 Thomas Jensen
 Honda CBR1000F ´94
 http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |