cop.jazzfes Sergio Mendes i Tivoli - kor~
Fra : Bibob

Dato : 09-07-06 13:57

Vdr. Sergio Mendes i Tivolis Koncertsal i går lørdag.
Var det bare mig der syntes, at kun lidt over en times musik var tyndt for
400 kr,
og at lyden var som i en tin-dåse ?
Per

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-06 09:30

"Bibob" <peje@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vdr. Sergio Mendes i Tivolis Koncertsal i går lørdag.
> Var det bare mig der syntes, at kun lidt over en times musik var tyndt for
> 400 kr,
> og at lyden var som i en tin-dåse ?

Jeg har aldrig været derinde men der er, efter hvad jeg har erfaret fra
diverse skribenter, delte meninger om lydkvaliteten i det dyre byggeri.
Egentlig underligt da man jo netop ville bygge en af verdens bedste
koncertsale.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk