6230i Indsæt Simkort?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 09-07-06 11:37

Min 6230i, bliver ved med skrive Indsæt Simkort, selvom der sidder et i. Har
prøvet med flere forskellige Simkort.
Er det noget en Unlocker kan fikse, eller skal den til rep?

// Sid

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-07-06 11:48

Det kan være simkortet, der er defekt....

Fra : sls\(2770\)

Dato : 09-07-06 12:00

"Sønderbronx (6400)" <ingenpost@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan være simkortet, der er defekt....

Nej, det sidder i en anden tlf nu, og virker.
Har jo også prøvet med flere forskellige Simkort.

// Sid

Fra : Per Bau

Dato : 09-07-06 12:02

"Sønderbronx (6400)" <ingenpost@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan være simkortet, der er defekt....

Simkortene - eller læser du ikke hvad du svarer på?

Det tyder jo mere på at det er forbindelsen mellem simkort og telefon der
ikke er i orden. Har den fået vand?
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : Peter D.

Dato : 09-07-06 12:04

Hej.

@ Anders Frost (aka: Sønderbronx):

> Det kan være simkortet, der er defekt....

Læs dog lige hvad manden skriver en gang til inden du svare......

Citat:

Til sls(2770), så lyder det desværre som om den skal til rep......
jeg tror ikke at du skal regne med at en unlocker kan gøre noget ved det, de
fleste kan kun unlocke, og det kun pga. at de har købt det rigtige kabel, de
aner i bund og grund ikke hvad det er de har med at gøre......

Mvh.
Peter

Fra : Peter D.

Dato : 09-07-06 12:11

Hej igen.

Hvis det som Per Bau siger kan være en vandskade (fugt/sved el.lign), så
findes der flere steder hvor de måske kan redde din telefon.
Et "officielt" værksted vil som regl afvise reperation, eller være
uforholdsmessig dyrt.....

Men eks. her kan de redde fugt-skadet telefoner:
http://www.chronograph.dk/

Mvh.
Peter

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-07-06 12:45

Har du husket at spise din tudekiks idag ?

Fra : Peter D.

Dato : 09-07-06 13:08

Anders, min lille ven......

Lad nu være med at svare på ting i nyhedsgrupperne, som du ikke har forstand
på.....

Du fatter jo minus......!

Lille ven dog.....

--
Peter

Fra : sls\(2770\)

Dato : 09-07-06 15:18

Takker for svarene.. Sender den til rep, og ser hvad de siger.
Men den har ikke været tabt, eller fået vand eller lign. Kun alm. brug.

// Sid

Fra : Peter D.

Dato : 09-07-06 18:23

Hej.

> Takker for svarene.. Sender den til rep, og ser hvad de siger.

Det lyder som en god ide....

> Men den har ikke været tabt, eller fået vand eller lign. Kun alm. brug.

Så er der rigtig jo en god change for at de reperere din telefon......

Mvh.
Peter

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-07-06 16:35

Hvad ved du så lige om det ?
Desuden sidder du også og sender spam.... Fik en være gang 'LORT' fra din
mail adr. i sidste uge....

Så jeg sender lige en abuse mail i Tele2

Fra : Peter D.

Dato : 09-07-06 18:21

Hej.

> Hvad ved du så lige om det ?

Om hvad min ven....
- jeg har set dine indlæg her i NG mange gange, og dine indlæg taler som
altid for sig selv.....

> Desuden sidder du også og sender spam.... Fik en være gang 'LORT' fra din
> mail adr. i sidste uge....

Hele omtalte spam mail:
-----
Hej Anders....

Hvor´n går det så du ??

Hilsen
Mig...
-----
Mail slut.....

> Så jeg sender lige en abuse mail i Tele2

Fair nok....
- god fornøjelse......

--
Peter