Nokia 6230i Hukommelses kort ikke formater~
Fra : Kim A

Dato : 08-07-06 21:58

Hej gruppe,

har sådan en nokia tlf som ikke længere har adgang til det 32mb hukommelses
kort der følger med til den, kikker jeg under
indstillinger/telefon/hukommelses status står kortet som ikke formateret ?

Hvad kan jeg gøre for at få den til at se kortet igen, jeg har ikke kunnet
finde nogen beskrivelse om hvordan jeg eventuel formaterer det med telefonen
så den igen kan bruge det.

Mv.
Kim A

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-07-06 10:53

Har du prøvet at formattere kortet via mobilen...

Fra : Kim A

Dato : 09-07-06 12:55

"Sønderbronx (6400)" <ingenpost@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Har du prøvet at formattere kortet via mobilen...

Nej for jeg er ikke klar over hvordan jeg gør det, men en forklaring
modtages gerne

Mv.
Kim A

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-07-06 13:06

Har du ingen manual til den ?...ellers så kan den hentes på Nokia's
hjemmeside....

Fra : Kim A

Dato : 09-07-06 13:24

> Har du ingen manual til den ?...ellers så kan den hentes på Nokia's
> hjemmeside....

Okay så vil jeg da prøve at kikke på Nokia's hjemmeside efter en manual, har
godtnok en men den ligger hos datteren

Foreløbig tak for hjælpen .

Mv.
Kim A

Fra : michael

Dato : 09-07-06 13:41

På min N6230 går man ind på Galleri og ved hukommelseskortet trykker du
"Valg", og vælger "Formatér huk.kort".

/michael

Fra : Kim A

Dato : 09-07-06 23:15

"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> På min N6230 går man ind på Galleri og ved hukommelseskortet trykker du
> "Valg", og vælger "Formatér huk.kort".
>
> /michael

Mit problem er at hukommelses kortet ikke bliver vist under galleri, kun
under indstillinger/telefon/ hukommelses status vises det som ikke
formateret, og jeg kan ikke vælge at gøre noget, så jeg begynder efterhånden
at tro det er gået i stykker... æv æv! nogle der ved hvor man kan købe
et nyt ?

Mv. Kim A

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 10-07-06 04:55

Du kan finde priserne på bl.a. edbpriser.dk

Fra : Lyrik

Dato : 11-07-06 11:08

> [...]
> formateret, og jeg kan ikke vælge at gøre noget, så jeg begynder
> efterhånden at tro det er gået i stykker... æv æv! nogle der ved hvor

+++++++++++++++++++++++++
Sæt det i en kortlæser og formater det til fat32 i din PC.
Lad PC-systemet undersøge kortet for fejl.

Hilsen
Jens

Fra : Kim A

Dato : 11-07-06 17:53

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sæt det i en kortlæser og formater det til fat32 i din PC.
> Lad PC-systemet undersøge kortet for fejl.

Takker for svaret, det vil jeg straks arrangerer at få gjort

Mv.
Kim A