Pink Floyd-Pulse DVD
Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 09:20

Jeg bestilte Pink Floyd´s Pulse DVD i november sidste år.
Endelig er den kommet..fik den med posten i morges.
Det er godt en forsinkelse der vil noget

Venlige hilsen Anne

Fra : Bagmanden

Dato : 08-07-06 09:57

AM wrote:
> Jeg bestilte Pink Floyd´s Pulse DVD i november sidste år.
> Endelig er den kommet..fik den med posten i morges.
> Det er godt en forsinkelse der vil noget

Pulse måtte ikke forstyrre David Gilmours nyeste cd.
--
F.B.

Fra : Kim

Dato : 08-07-06 13:06

AM wrote:
> Jeg bestilte Pink Floyd´s Pulse DVD i november sidste år.
> Endelig er den kommet..fik den med posten i morges.
> Det er godt en forsinkelse der vil noget

Har også fået min i dag. Det var nu et dejligt gensyn!

/Kim

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-07-06 13:54

AM wrote:
> Jeg bestilte Pink Floyd´s Pulse DVD i november sidste år.
> Endelig er den kommet..fik den med posten i morges.
> Det er godt en forsinkelse der vil noget
>
> Venlige hilsen Anne

What ?? Er den allerede udkommet, wow, det var langsomt.. men glædeligt.

Men... Jeg bestilte den hos Play.com i efteråret og nu ved jeg ikke rigtigt
om den kommer eller ej.
Nogen andre der bestilte hos Play.com (det blev forslået her i gruppen) og
har hørt om de får den eller ej ?
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 7.6.2006)

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 14:50

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigtigt om den kommer eller ej.
> Nogen andre der bestilte hos Play.com (det blev forslået her i gruppen) og

Jeg bestilte den hos Dvdoo.Der har jeg kun de bedste erfaringer.

Hilsen Anne

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-07-06 19:43

AnneM wrote:
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bestilte den hos Dvdoo.Der har jeg kun de bedste erfaringer.
>
> Hilsen Anne

Der handler jeg også en del, men fx www.cd-wow.com sælger den for 14£ incl
porto, mod DVDdoo.dk's 250 + 18 kr.

Men nu fik jeg altså bestilt den hos play.com for lang tid siden og ved ikke
om ordren stadig ligger der.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 22:15

> [...]
> porto, mod DVDdoo.dk's 250 + 18 kr.
>
> Men nu fik jeg altså bestilt den hos play.com for lang tid siden og ved

Det er selvfølglig også en del at spare.Mon ikke du får den en af dagene.

Hilsen Anne

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-07-06 08:50

On Sat, 8 Jul 2006 14:54:10 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

> [...]
>om den kommer eller ej.
>Nogen andre der bestilte hos Play.com (det blev forslået her i gruppen) og

Jeg fik mail fra Play i forgårs om at den er afsendt

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-07-06 11:35

Morten Bowman wrote:

> Jeg fik mail fra Play i forgårs om at den er afsendt

Takker for info. Så ser jeg lige om jeg får en mail også, ellers bestilles
den andetsteds.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 20:52

> Jeg bestilte Pink Floyd´s Pulse DVD i november sidste år.
> Endelig er den kommet..fik den med posten i morges.
> Det er godt en forsinkelse der vil noget

Ja det er godt jeg har haft Laserdisc'en til at fylde tiden ud med

Og hifiklubben holder snig-premiere på mandag. Hmm, de er vist også lidt
forsinket !!

Mvh
Jan Rysz