endnu et Nokia N91 spørgsmål
Fra : M.Hansen

Dato : 08-07-06 07:25

Jeg har fået overført mine kontakter fra min gamle telf. og synkroniseret
fra min outlook kontakter.

Nu er min frustration flg. :

Når jg modtager opkald, beskeder etc. så vises navnet ikke på den kontakt
der ringer, men blot tlf. nr.

Jeg har en formodning om, at det skyldes at nogle kontakter ligger på tlf.
harddisc, andre ligger på sim-kortet. me jeg KAN ikke finde den rigtige
funktion, der ligger ALLE kontakter det samme sted, hvor de så samtidigt
vises med navn når der er opkald/besked fra dem.

Håber I kan hjælpe.

På forhånd tak.

mvh
MH

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 08-07-06 11:56

> Når jg modtager opkald, beskeder etc. så vises navnet ikke på den kontakt
> der ringer, men blot tlf. nr.

Tror det er et andet problem du der har. Hvis nummer står ved flere
kontakter, så bliver der ikke vist navn.

Kai

Fra : M.Hansen

Dato : 08-07-06 15:31

"Kai Hoffmann" skrev i en meddelelse ...
> Tror det er et andet problem du der har. Hvis nummer står ved flere
> kontakter, så bliver der ikke vist navn.

det troede jeg også, men det er ikke tilfældet.