Volbeat/Roskilde
Fra : Ken Larsen

Dato : 08-07-06 00:22

Har læst Jungersens anmeldelse og hørt anmeldelse fra en kammerat på stedet.

Men hvad synes i?

MVH
Ken Larsen

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 08-07-06 10:13

"Ken Larsen" <Tacconi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har læst Jungersens anmeldelse og hørt anmeldelse fra en kammerat på
> stedet.
>
> Men hvad synes i?
>
> MVH
> Ken Larsen

Jeg synes det er godt. Lyttervenligt metal uden at det er latterligt.
4/6 for deres præstation i Roskilde.

Fra : McMurphy

Dato : 09-07-06 01:44

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
> "Ken Larsen" <Tacconi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes det er godt. Lyttervenligt metal uden at det er latterligt.
> 4/6 for deres præstation i Roskilde.

ret enig i din anmeldelse men vil dog nok gi en ekstra stjerne for
stemningen!!

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 09-07-06 09:53

"McMurphy" <Mac@yue.cz> skrev i en meddelelse

> "Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message

> ret enig i din anmeldelse men vil dog nok gi en ekstra stjerne for
> stemningen!!

Jeg kom også først en halv time inde i settet med svedig trøje efter at have
løbet fra Roskilde centrum
Volbeat bliver aldrig et band, som jeg kommer til at høre meget selv, fordi
jeg gerne vil have lidt mere teknik og aggressivitet, når jeg hører metal.
Men i forhold til, at det er noget, der faktisk kunne spilles i radioen og
til diverse fester, synes jeg sgu, at det er ret godt.
De har fundet et godt mix af dejlig party rock n' roll og så metal, som jeg
tror mange vil kunne falde for (udfra de mange forskellige typer blandt
publikum, virker det også til at fungere således).
Vokalen var som taget ud af pladen og udover bassisten (der var lidt
steneren at se på) fyrede de den godt af.