Robbie torsdag - setliste?
Fra : Nicolai

Dato : 07-07-06 22:20

Nogen der vil dele?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 07-07-06 22:51

> Nogen der vil dele?

Fandt den på gaffa's anmeldelse:

http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=31860/artist_focus=18514

Iøvrigt en elendigt ringe anmeldelse...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 08-07-06 09:13

Nicolai wrote:
>> Nogen der vil dele?
>
> Fandt den på gaffa's anmeldelse:
>
> http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=31860/artist_focus=18514
>
> Iøvrigt en elendigt ringe anmeldelse...

Men en fantastisk koncert i går (fredag) ham anmelderen fra EB kan bare ikke
snuppe ham åbenbart..
Selv om jeg blev slæbt med af kæresten, må jeg indrømme at han bare kan
lavere et show der sparker r**..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Nicolai

Dato : 08-07-06 11:20

> Men en fantastisk koncert i går (fredag) ham anmelderen fra EB kan bare
> ikke snuppe ham åbenbart..
> Selv om jeg blev slæbt med af kæresten, må jeg indrømme at han bare kan
> lavere et show der sparker r**..

Helt enig. At scenen var for lav er eneste kritikpunkt. Resten holder hele
vejen

Fra : Thomas

Dato : 08-07-06 17:02

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse

> Men en fantastisk koncert i går (fredag) ham anmelderen fra EB kan bare
> ikke snuppe ham åbenbart..
> Selv om jeg blev slæbt med af kæresten, må jeg indrømme at han bare kan
> lavere et show der sparker r**..

Thomas Treo kan pr. definition ikke lide NOGET der er populært. Han rakker
alt og alle ned, hvis mere end 10 danskere foruden ham selv, kender dem.
Han har åbenbart et behov for at fremstå meget intilligent og anderledes,
ved
at skamrose bands ingen kender, og rakke ned på alt hvad der er populært.

Heldigvis kan man altid springe musikanmeldelserne i EB over, hvilket jeg
konsekvent gør.

..Thomas

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-07-06 20:24

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> wrote in message

> Thomas Treo kan pr. definition ikke lide NOGET der er populært. Han rakker
> alt og alle ned, hvis mere end 10 danskere foruden ham selv, kender dem.

Nu er det vel også sådan at man ikke kan sætte lighedstegn mellem
popularitet og kvalitet?

Og jeg kan lide flere af TTs kæpheste, uden at jeg mener at tilhøre en
minoritet på 10 personer

> Han har åbenbart et behov for at fremstå meget intilligent og anderledes,
> ved
> at skamrose bands ingen kender, og rakke ned på alt hvad der er populært.

Mener du virkelig at det får nogen til at fremstå som intelligent?

> Heldigvis kan man altid springe musikanmeldelserne i EB over, hvilket jeg
> konsekvent gør.

Åbenbart ikke helt

Ole Thomsen

Fra : Malene Hald

Dato : 08-07-06 11:23

> http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=31860/artist_focus=18514
>
> Iøvrigt en elendigt ringe anmeldelse...

Altså, at han gav ham få stjerner, eller at han skriver dårligt? Jeg synes
også det var en skidt anmeldelse da jeg læste den torsdag men efter at have
set ham i går, er jeg desværre enig. Robbie er en velsmurt maskine, men der
er ikke meget ægte ærlighed eller kærlighed i det show han leverer. Selv
vitserne er genbrug. Eller måske er jeg bare lige kommet hjem fra Roskilde,
som huser en noget anden ånd, jeg ved det ikke.... Men, så fantastisk synes
jeg heller ikke det var.

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
www.malenehald.dk

Fra : steen

Dato : 08-07-06 19:55

Nicolai wrote:

> Nogen der vil dele?

Var der nogen der optog nogen videoklip fra koncerten fredag på deres
kamera?

Vil i dele?

Send mig en email

Hilsen