N5140
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-06 14:14

Hej

Hvordan slår man baggrunden for telefon listen fra på denne fon ?
Det er jo ikke til at læse teksten med disse baggrunde

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-07-06 14:33

Hans Chr. skrev:

> Hvordan slår man baggrunden for telefon listen fra på denne fon ?
> Det er jo ikke til at læse teksten med disse baggrunde

Jeg aner det ikke, men på min mobil kan jeg hente (fra nettet)
forskellige temaer og vælge at bruge dem. Udseendet er meget
forskelligt alt efter hvilket tema jeg vælger. Kan man noget
lignende på din?

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-06 19:20

On Fri, 7 Jul 2006 15:33:11 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamfilius@lundhansen.dk> wrote:

> Kan man noget
> lignende på din?

Tilsyneladende, men man kan tilsyneladende ikke fjerne baggrundene,
som virker som "støj" i billedet, så det er meget svært at læse
teksten.
Man kan fx se et billede af en cykel i baggrunden!
Og så er skærmen lille, og røgfarvet, og buet, så det er ualmindeligt
svært at se hvad der forgår på displayet, med mindre man er indendørs
i dæmpet belysning.
Ikke en fon jeg vil anbefale!!!

Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-07-06 14:19

> [...]
> Og så er skærmen lille, og røgfarvet, og buet, så det er ualmindeligt
> svært at se hvad der forgår på displayet, med mindre man er indendørs

NU ved jeg ikke om det er en 5410 eller 5410i, men min 5410i kan man skifte
baggrund og pauseskærm osv. til nogle man selvtager eller finder på nettet.
Jeg har dels fundet nogle animeret på nettet og dels taget nogle billeder
selv. Har bla. en Nuser der hopper op og ned med hvid baggrund. Så er
skærmen let at se.

Der er mange forskellige her :
http://www.hotmobil.dk/?page=g_animationer&side=1&cat=cartoons

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-06 15:45

On Sat, 8 Jul 2006 15:19:24 +0200, "Jesper Hansen"
<jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote:

> men min 5410i kan man skifte
> baggrund og pauseskærm osv.

Jeg vil bare helst være fri for alt muligt gøgl,
altså bare kunne vælge det fra, eller meget hellere vælge det til,
som jeg har brug for, hvis jeg skulle få lyst til det.

En ensfarvet baggrund, hvor teksten står TYDELIGT,
og en skærm der ikke buer og reflekterer widevinkel.
Så kan andre jo vælge det de vil, DET er optimalt!

Fra : Optimus Prime

Dato : 11-07-06 08:48

Hans Chr. skrev:
> [...]
> og en skærm der ikke buer og reflekterer widevinkel.
> Så kan andre jo vælge det de vil, DET er optimalt!

For hvad det er værd, så er vi rørende enige... Hver gang jeg får ny
mobil drukner jeg i nye og (for mig) ubrugelige features... Jeg kunne
godt tænke mig at man kunne skræddersy sine menuer og dermed fravælge at
det gøgl man ikke har brug for... Jeg sender beskeder og ringer -
spiller aldrig, bruger ikke diverse tjenester osv, ville være lækkert
med en "master menu" hvor man kunne slå de menupunkter fra man ikke
benytter - og ændre rækkefølgen på undermenu punkterne, så de passer til
ens helt personlige behov

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 21:24

On Tue, 11 Jul 2006 09:48:17 +0200, Optimus Prime <Prime@optimus.dk>
wrote:

> [...]
> med en "master menu" hvor man kunne slå de menupunkter fra man ikke
> benytter - og ændre rækkefølgen på undermenu punkterne, så de passer til

Hov-hov, det var liiige det jeg ville ha' sagt

Den kan du godt sende hver dag lige til de vågner, de der underlige
"designere" - ØV!