Placebos coverversion af Running up that h~
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 07-07-06 12:33

Heysa. Hørte Placebo på roskilde, fantastisk koncert. Der spillede de
et covernummer fa Kate Bush´s Running Up That Hill

Jeg ledte som en gal efter da jeg kom hjem, og fandt ud af den lå på
Slepping With Ghost Limited Edition. Den er åbentbart så limited at
den ikke kan fås mere. Er der nogen der ved om den findes på nogle af
deres singler eller andet sted? Er virkelig desperat efter at få fat i
det nummer

Hvis der er nogen der ligger inde med en brugt cd de vil sælge, er jeg
også gerne aftager

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Madsen

Dato : 08-07-06 13:42

Martin Sjøstrand wrote:
> [...]
> det nummer
>
> Hvis der er nogen der ligger inde med en brugt cd de vil sælge, er jeg

Kan desværre ikke hjælpe dig med brugte cd'er, men dem der gerne vil
høre nummeret kan finde det her:

http://rivkat.com/vids/running.mov

...og ja...det er en helt fantastisk cover version...

-----------------
http://www.madsenblog.dk

Fra : Joe Banana

Dato : 07-08-06 14:55

Hej Martin,

findes også på en cd der fulgte gratis med Q magazine for et par måneder
siden.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-06 16:22

> Kan desværre ikke hjælpe dig med brugte cd'er, men dem der gerne vil
> høre nummeret kan finde det her:
>
> http://rivkat.com/vids/running.mov

hold kæææft det er godt...

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 09-08-06 21:45

Takker mange gange. Har fået fat på den Q cd

Mvh Martin