Hej! Det er Peter fra 3 mobil ....
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-07-06 11:58

"Til lykke med din nye mobil - Har du nogen spørgsmål til den?"

Sådan blev jeg ringet op på min nye Nokia 6280 2 dage efter, at jeg havde
modtaget den med posten.

Jeg havde tidligere spurgt her i gruppen om hvilken telefon, jeg burde gå
efter, og blev lokket på den her galaj af Jens "Lyrik"
- Tak for det, Jens

Det må jeg sige. Sikke en kundeservice. Telefonen ankom fuldt opsat og klar
til brug. De ringer og spør om man har brug for hjælp til at komme i gang
med den og gir goe råd. Jeg har tidligere været abbonent hos Telia, Debitel,
CBB og hos TDC.
Fællesnævneren for alle selskaberne undtaget TDC har været jævnt dårlig
kundeservice, der stort set er umulig at komme i kontakt med. (20 min. +
ventetid)

Men selv i forhold til pænt dyre TDC, har 3 mobil gearet deres kundeservice
4 tænder ....
Ringede til deres kundeservice for at tilkøbe deres guldpakke. Kom igennem
på under 1½ minut og efter en kort frisk samtale var den i vinkel. 5
minutter efter var jeg klar til Planet 3. - Respekt!

Det hjælper så også en del på oplevelsen, at telefonen rent faktisk er god.
Den kommer fuldt opsat fra 3 mobil. Du skal ikke først sætte den op eller
noget.
Alle de indbyggede gadgets som kamera, radio, Mp3 afspiller fungerer rigtigt
godt.
MP3 afspilleren er faktisk enda rigtig god, og headsettet er af god
kvalitet.
Finishen virker også overbevisende.

Den blir jeg vist glad for

Ville lige gi en god oplevelse videre.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-07-06 14:44

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message
> "Til lykke med din nye mobil - Har du nogen spørgsmål til den?"
>
> Sådan blev jeg ringet op på min nye Nokia 6280 2 dage efter, at jeg havde
> modtaget den med posten.

Ja godt at høre at det går bedre for deres kundeservice men nu har de jo
heller ikke ret mange kunder og et kæmpe gigant underskud.. så de må jo gøre
lidt for at holde på tropperne..