Software opdatering af 6230i
Fra : Martin /Helsingør

Dato : 07-07-06 09:21

Jeg har en Nokia 6230i som tilsyneladende er låst. Den vil ikke æde koderne
fra www.tekit.dk

Desværre holder min lokale unlocker ferielukket til 1. aug. men så længe
varer min tålmodighed nok ikke

Er der nogen som har kendskab til en anden unlocker i Helsingør eller omegn?

På forhånd tak

Martin /Helsingør

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 07-07-06 13:02

Meget forståeligt, Tekit's koder virker somregel aldrig !

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 07-07-06 14:13

"Sønderbronx (6400)" <ingenpost@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Meget forståeligt, Tekit's koder virker somregel aldrig !

Super! Tak for hjælpen.

Martin /Helsingør

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 07-07-06 15:30

> Super! Tak for hjælpen.

Det var sgu da ikke nogen hjælp men en information ......
smut over i en anden gruppe med dine sure opstød.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-06 21:26

On Fri, 7 Jul 2006 16:29:59 +0200, Morten Jørgensen <mj_500@sol.dk>
wrote:

> Det var sgu da ikke nogen hjælp men en information ......

Der var heller ikke meget i dit indlæg (???????????)