Mobil-abonnement spærret for indholds-taks~
Fra : Peter D.

Dato : 06-07-06 20:34

Hej.

Er godt spørgsmål....

Jeg har en K750i, som er sat op til både WAP og MMS via GPRS hos Unotel, og
begge dele fungere også som det skal.....

Men hvis jeg prøver at bestille en ringetone fra DR, så kommer linken
aldrig.....
Jeg får den første besked om at det koster 2 kroner, og jeg sender også OK
til 1212, men så sker der heller ikke mere....

Da min telefon kørte på TDC kunne den godt modtage de links der sendes
ud.....

Jeg har fundet en beskrivelse af problemer og løsninger hos DR, og der står:
Undersøg følgende: Er dit mobil-abonnement spærret for indholds-takserede
tjenester ?"

Jeg har siddet og læst og ledt, men jeg kan ikke finde noget sted hos unotel
hvor dette kan aktiveres eller deaktiveres, eller i det hele taget noget
information om dette.....

Hvad gør jeg mon nu ??

Mvh.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-06 20:59

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> Jeg har siddet og læst og ledt, men jeg kan ikke finde noget sted hos
> unotel hvor dette kan aktiveres eller deaktiveres, eller i det hele taget
> noget information om dette.....
>
> Hvad gør jeg mon nu ??

Du kunne jo ringe til Unotel

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Peter

Dato : 07-07-06 09:02

Hej.

> Du kunne jo ringe til Unotel

Jo tak.....Det er jo rigtigt nok.
- men hvis nu nogle her i gruppen havde oplevet eller havde erfaringer med
det samme, så kunne jeg måske få løst problemet på den måde.....

--
Peter