ØV! Standardnummer ændres efter PC-sync, N~
Fra : Fly

Dato : 06-07-06 08:01

Hejsa!

Jeg har en Nokia 6230i og nyeste PC Suite ver 6.80.22

Hver gang jeg synkroniserer ændres "standardnummeret" på mobilen. F.eks. har
jeg oftest folks mobilnumre defineret som standard, men i stedet bliver
standardnummeret typisk dem der i outlook er defineret som "arbejde" eller
"privat"

Jeg har prøvet at ændre på rækkefølgen i Outlook, så mobilnummeret står
øverst, men det ændrer intet.

Nogle forslag??

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : Fly

Dato : 14-07-06 08:12

"Fly" <doktor_flyMONKEY@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hver gang jeg synkroniserer ændres "standardnummeret" på mobilen.

Hej igen!

Jeg synes at jeg finder flere "fejl" i Nokias PC Suite... Nu har jeg opdaget
at hver gang jeg synkroniserer Outlook og Nokia 6230i så forsvinder de
personer/telefonnumre som jeg har lagt ind på "hurtigkaldstaster" altså
sådan at f.eks. 5-tallet bare holdes nede?!?

Det nummer jeg på en person vælger som "standardnummer" bliver stadig ændret
efter sync - lidt irriterende at jeg ikke kan have mobilnummeret som
standardnummer ved alle som "default" og så ændre det på de kontaktpersoner
hvor jeg ikke vil bruge mobilnummeret som det primære. Lige nu er det den
omvendte verden hvor jeg skal ændre alle personernes "firmanummer" til ikke
at være standard men i stedet mobilen.

Jeg er vel ikke den eneste, der har lagt mærke til det, så jeg håber at
nogen kan fortælle at jeg har overset et flueben et sted