Nyeste officielle W800 firmware ??
Fra : Peter

Dato : 05-07-06 11:47

Hej.

Hvad er den nyeste officielle W800i firmware ??
Min kammerart har en W800i med R1AA008, og opdaterings-serveren (version
2.6.4.9) siger at der ikke er nogen nyere.....
Passer det ??

--
Peter

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 05-07-06 18:36

Peter skrev:
> [...]
> Min kammerart har en W800i med R1AA008, og opdaterings-serveren (version
> 2.6.4.9) siger at der ikke er nogen nyere.....

Du kan se en liste på
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737
Den sidste nye -den der står øverst på listen- er kun kommet til
K750i'en- men folk har også meldt tilbage, at de faktisk mente at
forrige version var bedre.
Jeg bruger selv R1BC002, på min W800i, og det er nok også den i skal
prøve at få fat i. De burde få den via SEUS, hvis du opdaterer der igennem.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Martin

Dato : 05-07-06 19:00

"Bjarke Ravn-Jonsen" <news@mandril.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg bruger selv R1BC002, på min W800i, og det er nok også den i skal prøve
> at få fat i. De burde få den via SEUS, hvis du opdaterer der igennem.

Har lige prøvet at opdatere min K750 i dag og den påstår også jeg har den
nyeste, selv om jeg kun har R1AA008... Nogen forslag?

Martin

Fra : Peter D.

Dato : 05-07-06 19:02

Hej.

> Har lige prøvet at opdatere min K750 i dag og den påstår også jeg har den
> nyeste, selv om jeg kun har R1AA008... Nogen forslag?

Jeg høre også gerne forslag....
- måske er det et hedeslag i SEUS ??

Mvh.
Peter

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 05-07-06 19:27

Peter D. skrev:

> Jeg høre også gerne forslag....
> - måske er det et hedeslag i SEUS ??

Og det er "ægte" w800i'er? Ikke k750i der er blevet flashet om til
w800i?, det kan nemlig godt give problemer nogen gange.
Ellers er det vist bare at prøve igen, jeg har også været ude for at det
først virkede 3. gange jeg prøvede.

Fra : Peter D.

Dato : 05-07-06 21:02

Hej.

> Og det er "ægte" w800i'er? Ikke k750i der er blevet flashet om til w800i?,
> det kan nemlig godt give problemer nogen gange.

Ja, hans telefon er en ægte W800i, og ikke som min egen en K750i med W800
firmware.....

> Ellers er det vist bare at prøve igen, jeg har også været ude for at det
> først virkede 3. gange jeg prøvede.

Vil det sige at vi bare prøver nogle gange lige efter hinanden og ser hvad
der sker, eller skal vi både af-installere opdateringsprogrammet, reboote
pc´en, geninstallere det og prøve igen ??

Mvh.
Peter