Nokia N91 spørgsmål
Fra : M.Hansen

Dato : 05-07-06 06:15

Jeg har flottet mig og købt en Nokia N91. Desværre fik jeg vids en
svensk-indkøbt model, for brugs-forviringen var på svensk.

1) Nogen der ved om der er smidt en dansk brugervejledning op? På Nokias
hjemmeside, findes den på engelsk.

Jeg skal lige vænne mig til de forskellige måder at gøre tingene på(havde
før en Nokia 6230i) men jeg tror jeg bliver glad for den på sigt. Jeg savner
dog en del funktioner, og tvivler på det kan være rigtigt der ikke er et
stopur og nedtællingsur.

2) Nogen der ved om der findes et stopur og et nedtællingsur på modellen? Og
hvordan finder jeg dem frem?

3) Findes der ikke en funktion der sletter alle beskeder i en given mappe?

4) Nogen der evt. har et link til sider der kan hentes nyttige programmer
fra til tlf. ?

Jeg håber der er nogen der ude, der kan gøre mig lidt klogere.

På forhånd tak.

mvh
MH

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-06 09:05

"M.Hansen" <mikaelRE@MOVETHISstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er et stopur og nedtællingsur.
>
> 2) Nogen der ved om der findes et stopur og et nedtællingsur på modellen?

Det findes der ikke som standard i Nokias Symbian telefoner.
Men du kan finde 3rd party programmer til den slags.

> 3) Findes der ikke en funktion der sletter alle beskeder i en given mappe?

Jo, vælg "valg" i en given mappe og så "Markér/fjern mark." og "Markér
alle", herefter kan du trykke på "c".

> 4) Nogen der evt. har et link til sider der kan hentes nyttige programmer
> fra til tlf. ?

www.my-symbian.com

Zulu