Flere ringetoner?
Fra : Henning Lund

Dato : 04-07-06 13:05

Min kone har købt en Samsung X660, hun jamrer over de ringetoner
der er i telefonen, nu vil jeg gerne vide hvordan jeg får nogle
andre i telefonen uden det koster kassen?
Skal jeg få fat i et kabel og så overføre nogle fra min pc, og
kan man hente ringetoner på nettet til pcén uden de koster penge,
eller hvad gør man?
Man kan vel ikke sende ringetoner fra telefon til telefon?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Sønderbronx 6400

Dato : 04-07-06 13:15

Understøtter den mp3 - undskyld jeg spørger, men jeg kender ikke så meget
til Samsungs mobiler...

Fra : Henning Lund

Dato : 04-07-06 13:21

Sønderbronx 6400 wrote:
> Understøtter den mp3 - undskyld jeg spørger, men jeg kender
> ikke så meget til Samsungs mobiler...

Det mener jeg bestemt.

Fra : Henning Lund

Dato : 04-07-06 13:23

Sønderbronx 6400 wrote:
> Understøtter den mp3 - undskyld jeg spørger, men jeg kender
> ikke så meget til Samsungs mobiler...

JOW:

SGH-X660 ligger ekstra godt i hånden på grund af det gode design.
Vægten er blot 78 gram og alligevel har telefonen en stor og
tydelig farveskærm med 65.000 farver, indbygget VGA-kamera,
videoindspilningsfunktion, 8 MB intern hukommelse og understøtter
MP3-ringetoner.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 05-07-06 10:10

Så er det da det nemmeste at finde et par numre i sin CD samling og få dem
rippet til mp3...

Der findes mange gratis programmer til at rippe med...

Fra : Henning Lund

Dato : 05-07-06 15:40

Sønderbronx (6400) wrote:
> Så er det da det nemmeste at finde et par numre i sin CD
> samling og få dem rippet til mp3...
>
> Der findes mange gratis programmer til at rippe med...

Tak for svaret, hvis jeg køber et datakabel kan jeg så
umiddelbart smide musikstykker ind på telefonen, eller kræves der
noget software af en art?

Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-07-06 19:12

Gratis ringetoner kan man få her http://www.vildmedmobil.dk/index.php

Fra : Henning Lund

Dato : 04-07-06 21:04

Jesper Hansen wrote:

> Gratis ringetoner kan man få her
> http://www.vildmedmobil.dk/index.php

Jeg har fået nogle tusinde tilsendt af en bekendt, kan jeg lægge
nogle af dem over hvis jeg køber et kavbel, og skal der benyttes
et specielt program?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-07-06 23:53

Henning Lund skrev:

> Jeg har fået nogle tusinde tilsendt af en bekendt, kan jeg lægge
> nogle af dem over hvis jeg køber et kavbel, og skal der benyttes
> et specielt program?

Jeg plejer at finde fonen under "Denne computer" (når den er tilsluttet via
kabel) - og så lægge lydene ind i mappen "mp3"
Hans

Fra : Henning Lund

Dato : 05-07-06 15:41

Hans Paulin (6310) wrote:

> Jeg plejer at finde fonen under "Denne computer" (når den er
> tilsluttet via kabel) - og så lægge lydene ind i mappen "mp3"

Vil det sige man med et datakabel kan se indeholdet af telefonen
som i en computer?

Hvad så hvis det er polytoner, er der en mappe til dem, eller
skal de i mp3 mappen?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-07-06 16:52

Henning Lund skrev:

> Vil det sige man med et datakabel kan se indeholdet af telefonen
> som i en computer?

Jeg kan i hvert fald ved min W800

Der ligger vel en 5 mapper med mp3, billeder osv.

(Når jeg diskdefragmenterer XP kan jeg gøre det samme med fonen osse )

> Hvad så hvis det er polytoner, er der en mappe til dem, eller
> skal de i mp3 mappen?

Jeg plejer altid at konvertere (fx, wave) til mp3 med et lille program jeg
har hentet på nettet, men det er da muligt det ikke er nødvendigt.
Hans

Fra : Henning Lund

Dato : 05-07-06 17:22

Hans Paulin (6310) wrote:
> Jeg plejer altid at konvertere (fx, wave) til mp3 med et lille
> program jeg har hentet på nettet, men det er da muligt det
> ikke er nødvendigt.

Tak for svarene, så skal jeg bare have fundet ud af hvor pokker
jeg støver et par datakabler op til billige penge

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-07-06 18:18

Henning Lund skrev:

> Tak for svarene, så skal jeg bare have fundet ud af hvor pokker
> jeg støver et par datakabler op til billige penge

Jeg har både købt hos Sonofon og Telebutikken - men om det lige var billigt
skal jeg ikke kunne sige
Hans

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-07-06 21:00

> Tak for svarene, så skal jeg bare have fundet ud af hvor pokker jeg støver
> et par datakabler op til billige penge

Husk køb aldrig uoriginale datakabler

Fra : Henning Lund

Dato : 06-07-06 11:53

Jesper Hansen wrote:

> Husk køb aldrig uoriginale datakabler

Hva da? Er der noget galt med dem?

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-07-06 16:35

> Hva da? Er der noget galt med dem?

Her i gruppen har man hørt fra flere der aldrig fik dem til at virke. incl.
mig selv, man det originale virker med det samme.

Fra : Henning Lund

Dato : 06-07-06 19:07

Jesper Hansen wrote:
> Her i gruppen har man hørt fra flere der aldrig fik dem til at
> virke. incl. mig selv, man det originale virker med det samme.

Har du et link til en butik der sælger dem, jeg har kun dette
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp og jeg ved ikke om
det er originale de har til en P510 og en X660 begge fra Samsung

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-07-06 14:11

> Har du et link til en butik der sælger dem, jeg har kun dette
> http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp og jeg ved ikke om det er
> originale de har til en P510 og en X660 begge fra Samsung

Jeg bruger Nokia og købte i TDC Butik, der kunne jeg aflever det igen efter
at have afprøvet det.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 06-07-06 17:04

Det med at kablerne til Samsung skal være originale, har jeg også hørt noget
om, om det så passer eller ej, ved jeg ikke...

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:44ad2da9$0$12615$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...