Jingler
Fra : J?rn Johansen

Dato : 03-07-06 18:50

Hejsa
Er der nogen som ved hvor man kan finde kendte jingler.

F.eks. DSB, trafikmeldinger og færgen er i havn om få minutter.

mvh
Jørn og Mogens

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-07-06 16:51

"J?rn Johansen" <joernjohansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Er der nogen som ved hvor man kan finde kendte jingler.
>
> F.eks. DSB, trafikmeldinger og færgen er i havn om få minutter.

___

eller den der fra DSB "Gå ikke ind på dk.kultur.musik, der kommer Alex
Linå". Hehe

Nej, prøv at finde nogle af "Radio Alfa"s jingler. Dem er der saft suseme
"Holland" over. Det kan jeg godt love dig. De er i særklasse i Danmark.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-07-06 22:54

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44aa8cc0$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Nej, prøv at finde nogle af "Radio Alfa"s jingler. Dem er der saft suseme
> "Holland" over. Det kan jeg godt love dig. De er i særklasse i Danmark.
>
> Hilsen Åge

Goddag mand økseskaft

Fra : Poul Foged

Dato : 07-07-06 21:26

Helt enig Åge!!!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-07-06 21:44

"Poul Foged" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Helt enig Åge!!!

Ja det er rigtig nok Poul...men det har sgu ikke ret meget at gøre med det
oprindelige indlæg, der efterlyste jingler fra DSB, trafikmeldinger og den
slags.
Men ellers er Alfas jingler gode

Fra : Poul Foged

Dato : 07-07-06 22:31

Jeg ku' ikke la' være - og det næste har da slet ikke noget med denne tråd
at gøre:
Indenfor de næste 2 uger streamer Alfa

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-07-06 00:22

> Jeg ku' ikke la' være - og det næste har da slet ikke noget med denne tråd
> at gøre:
> Indenfor de næste 2 uger streamer Alfa

Ja det gør den jo

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-07-06 18:04

"Poul Foged" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Helt enig Åge!!!

____

Så fik vi klippet den ged

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-07-06 23:31

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44afe3e7$0$3466$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Så fik vi klippet den ged
>
> Hilsen Åge

Er du blevet dyrepasser

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-07-06 12:35

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
> [...]
Så kan du godt holde dig klar til sensommeren Åge, så kan du komme og klippe
mine får

M.V.H....Benny..

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-07-06 04:19

J?rn Johansen skrev:

> Er der nogen som ved hvor man kan finde kendte jingler.
> F.eks. DSB, trafikmeldinger og færgen er i havn om få minutter.

Jeg har engang fundet to DSB-.wav-filer,
"Donnng - Gå ikke over sporet, der kommer tog".
Både den ældre og den nyere version.
Når jeg modtager en mail, lyder den nyere version, og
hvis jeg laver noget på min pc, som kræver en advarsel,
lyder den ældre version. Her er et link med toglyde,
nogle i .wav-format og andre i .mp3-format:

http://www.toglyde.dk/toglyde.htm

--
Herluf