Menu i Nokia 5140i
Fra : Thomas

Dato : 03-07-06 08:37

Jeg ville lige høre om man kan ændre sin menu på telefonen.

Sagen er den, at min bror der har en tlf. magen til min, med en software
version en "tand" ældre end min, har en menu ala Ericsson. Her mener jeg at
man kan se alle menu-kategorierne på samme tid.

På min tlf. skal man bladre gennem alle menuerne for at komme til den rette.
Der vises kun én ad gangen. Kan denne opsætning ikke ændres, eller er det
pga. softwaren? Jeg kunne ikke rigtigt finde noget i manualen, ej heller ved
at sidde og rode med den.

Hilsen Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-06 10:48

Thomas wrote:
> [...]
> eller er det pga. softwaren? Jeg kunne ikke rigtigt finde noget i
> manualen, ej heller ved at sidde og rode med den.

Er der ikke noget, der hedder "gitter-visning" et sted i opsætningen? Det er
den du skal have fat i. Jeg mener at det kan lade sig gøre på 5140i'eren.

Zulu

Fra : Optimus Prime

Dato : 03-07-06 12:20

Thomas skrev:
> [...]
> pga. softwaren? Jeg kunne ikke rigtigt finde noget i manualen, ej heller ved

Menu -> Indstillinger -> Display Indstillinger -> Menuvisning -> Gitter

Fra : Calle.

Dato : 03-07-06 18:58

Thomas wrote:
> [...]
> eller er det pga. softwaren? Jeg kunne ikke rigtigt finde noget i
> manualen, ej heller ved at sidde og rode med den.

gittervisning

--
*** Calle ***

Fra : Thomas

Dato : 05-07-06 22:55

Så er den fikset, og det var næsten som I sagde.

Det er Menu, Valg, Hovedmenuvisning, og Gitter

Tak for det.

Hilsen Thomas