Mail return?
Fra : Lars

Dato : 02-07-06 18:06

Hej hvordan får jeg afsendernes mailadresse in i formen således jeg kan
trykke replay til den mail jeg får?
jeg skrive nedenstående:

Email:
<INPUT type="show" name="fromaddress"><br>
<TEXTAREA name="kommentar" rows="5" cols="25">
</TEXTAREA><BR>

<INPUT type="hidden" name="recipient" value="info@XXX.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Ris & Ros">
<INPUT type="hidden" name="redirect" value="http://www.XXX.dk">
<INPUT type="hidden" name="orderby" value="kommentar">

<INPUT type="submit" value="Send">
</FORM>

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-07-06 20:52

Lars wrote:

> <INPUT type="show"

Den input-type har jeg aldrig hørt om før. Er det en, du selv har opfundet?

Jeg kender i forvejen disse typer:

Button, Checkbox, File, Hidden, Image, Password, Radio, Readonly, Reset,
Submit, Text.

Der er næppe heller nogen browsere, der kender andre typer og ved, hvordan
de skal vises.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Lars

Dato : 03-07-06 04:01

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> wrote in message

> Den input-type har jeg aldrig hørt om før. Er det en, du selv har
> opfundet?

Hehe det er jeg skam ikke istand til, jeg fik det fra wannafind.dk tror jeg
nok.
vh Lars

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-07-06 22:45

Lars wrote:

> Hehe det er jeg skam ikke istand til, jeg fik det fra wannafind.dk
> tror jeg nok.

Dokumentation skal søges ved autoriserede kilder - ikke den slags
selvbestaltede juhusider:

http://www.w3.org/TR/html4/interact/forms.html#edef-INPUT
http://htmlhelp.com/reference/html40/forms/input.html

wannafind.dk kan jo ikke en gang lave en side, der kan ses i sin fulde højde
på en 1024×768px skærm. Siden er desuden fyldt med valideringsfejl. Det er
meget lidt tillidsvækkende.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Lars

Dato : 04-07-06 06:09

> Dokumentation skal søges ved autoriserede kilder - ikke den slags
> selvbestaltede juhusider:
>
> http://www.w3.org/TR/html4/interact/forms.html#edef-INPUT
> http://htmlhelp.com/reference/html40/forms/input.html

Mange tak det kigger jeg på.