Spærring af opkald E710
Fra :

Dato : 02-07-06 16:36

Hej
Knægten er ved at gå falit. Han er gentagene gange kommet til at bruge Wap
på hans Samsung E710 og det koster! Hvordan kan jeg spærre for Wap og anden
data opkald på hans telefon. Jeg har haft fat i Cbb, men de kunne ikke
hjælpe.
Hilsen henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-07-06 17:15

Hø skrev:

> Knægten er ved at gå falit. Han er gentagene gange kommet til
> at bruge Wap på hans Samsung E710 og det koster!

Hvor gammel er han? Det lyder til at han er for umoden til at
have andet end et taletidskort?

--
Bertel

Fra :

Dato : 03-07-06 11:46

> Hvor gammel er han? Det lyder til at han er for umoden til at
> have andet end et taletidskort?
>
> --
> Bertel

CBB er taletidskort!!
Hilsen henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-07-06 11:50

Hø skrev:

> CBB er taletidskort!!

Nej. Et taletidskort lukker i samme sekund pengene er brugt. Det
kan CBB, Telmore og Unoeuro ikke tilbyde fordi der kan gå noget
tid fra man har brugt pengene til det bliver registreret.

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 14-07-06 22:25

> Hvor gammel er han? Det lyder til at han er for umoden til at
> have andet end et taletidskort?

Han kan jo også gå fallit, når han bliver nødt til at tanke taletid hele
tiden.
Ikke kun ved at der kommer store teleregninger.

Leif

Fra : J.K.Arning

Dato : 02-07-06 18:24

On Sun, 2 Jul 2006 17:35:34 +0200, Hø wrote:

> [...]
> data opkald på hans telefon. Jeg har haft fat i Cbb, men de kunne ikke

Nu er det længe siden jeg har pillet med den skags men jeg vil mener
telefonen har en såkaldt wap profil, nogle indstillinger der bla.
indeholder det nummer som telefonen skal ringe op til. Det burde være
muligt at slette denne profil.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
Bor og lever du i Berlin så kontakt mig da jeg er på vej

Fra : Poul E.

Dato : 03-07-06 17:01

> [...]
> telefonen har en såkaldt wap profil, nogle indstillinger der bla.
> indeholder det nummer som telefonen skal ringe op til. Det burde være

På min E730 har jeg valgt en af de tomme Wap profiler. Herefter får jeg en
fejl når telefonen forsøger at koble på nettet. Det koster så ikke noget.

Mvh. Poul E.

Fra :

Dato : 03-07-06 19:35

"Poul E." <ande1509@c.dk> skrev i en meddelelse

> På min E730 har jeg valgt en af de tomme Wap profiler. Herefter får jeg en
> fejl når telefonen forsøger at koble på nettet. Det koster så ikke noget.
>
> Mvh. Poul E.

Nu er jeg ikke nogen ørn til det her, men hvordan "tomme Wap profil"?
Hilsen henrik

Fra : Peter T.

Dato : 03-07-06 19:31

Hø udviste en rettidig omhu og skrev:

> Knægten er ved at gå falit. Han er gentagene gange kommet til at bruge
> Wap på hans Samsung E710 og det koster! Hvordan kan jeg spærre for Wap
> og anden data opkald på hans telefon.

Tag telefonen fra knægten eller giv ham en uden wap.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 3. juli 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 128/41 (76%). Streaks: wins/losses/current 15/4/15 wins

Fra :

Dato : 03-07-06 19:53

> Tag telefonen fra knægten eller giv ham en uden wap.
>
> --
> Mvh. Peter T.
>
>JA en mulighed
Mvh Henrik