TDC musik og sikkerhed
Fra : Ditte H

Dato : 02-07-06 11:13

Hej

Jeg har lige downloadet et stykke musik på TDC musik, og vil gerne have
den over på min mobil som en mp3 fil.
Hvilket program skal jeg bruge til at lave filen om til mp3, og hvordan
med sikkerheds"låsen" tdc sætter på deres musik?
Kan ikke lige finde noget om det på tdcs hjemmeside, udover at jeg skal
brænde filen ned på en cd, for at få Windows mediaplayer til at lave
det om til mp3. Det lyder lidt omstændigt for et enkelt nummer.
På forhånd tak for hjælpen

--
Venlig hilsen
Ditte H

Fra : Sune Vuorela

Dato : 02-07-06 11:20

On 2006-07-02, Ditte H <ditte@tamuin---.dk> wrote:
> [...]
> brænde filen ned på en cd, for at få Windows mediaplayer til at lave
> det om til mp3. Det lyder lidt omstændigt for et enkelt nummer.

Det er sådan du gør.
Velkommen til en verden med digital restriction management.

/Sune
- som ikke køber wma-musik eller cd'er med kopibeskyttelse

Fra : Martin

Dato : 02-07-06 11:42

"Ditte H" <ditte@tamuin---.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brænde filen ned på en cd, for at få Windows mediaplayer til at lave det
> om til mp3. Det lyder lidt omstændigt for et enkelt nummer.

Programmet TuneBite (www.tunebite.com) gør det lidt nemmere at lave filen
om. Men kopibeskyttelse er noget frygteligt bøvl.

Martin