M1 nummervis
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-07-06 13:13

Jeg har prisbasker på M1 og har aktiveret det for nogle dage siden, men i
modsætning til sidste gang virker det ikke. Nummervis bliver aktiveret
samtidig med udenlandsopkald, derfor vil jeg godt være sikker på at det
fungerer når jeg engang daller af på ferie.

Jeg har ikke kunnet findet hverken emailadresse eller tlf.nr. på M1 på deres
internetsider :( - nogen der har noget der kan bruges?

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper

Dato : 01-07-06 14:39

Per Henneberg Kristensen den 01-07-2006 14:13:

http://m1.dk/faq_question.php?a=1&c=Kontakt&q=91

Fra : Jens B

Dato : 01-07-06 14:40

> Jeg har ikke kunnet findet hverken emailadresse eller tlf.nr. på M1 på
> deres internetsider :( - nogen der har noget der kan bruges?

http://m1.dk/faq_contact.php

Jens

Fra : Conny Nielsen

Dato : 08-07-06 08:32

Hejsa!

Deres mail adresse står på den mail, man får når man har tilmeldt sig. Ledte
også forgæves på deres hjemmeside MEN den står i den mail

MVH

Conny

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-07-06 18:33

Conny Nielsen wrote:
> Hejsa!

> Deres mail adresse står på den mail, man får når man har tilmeldt
> sig. Ledte også forgæves på deres hjemmeside MEN den står i den
> mail

Shit happens. Harddiske brækker ned og papirer forsvinder. Og hvem siger
noget af det er i nærheden når man skal bruge det?

Jeg er i gang med at flytte mit abo til unotel. Så kan de lære det, kan de!

--
Per, Esbjerg