Overføre sms til pc ?
Fra : Johnny

Dato : 01-07-06 11:48

Hej, håber der er nogle der kan hjælpe mig...

Kan jeg på nogen måde overføre mine sms-beskeder til min pc ?
Mener at man engang kunne få et program til at gøre dette, men men men...!?
Måske husker jeg forkert...?!

Min tlf er en Sony Ericsson W800i

På forhånd tak for hjælpen :o=

-Johnny

Fra : Peter D.

Dato : 01-07-06 11:55

Hej.

MyPhoneExplorer kan gøre det for dig....

http://www.fjsoft.at/en/

Mvh.
Peter

Fra : Johnny

Dato : 01-07-06 12:29

Takker mange mange gange
Det er jo lige præcis det program jeg manglede )
Har kigget på det nu og det er ikke mindre end totalt suverænt...
Og tak for hurtigt svar
-Johnny

Fra : Peter D.

Dato : 01-07-06 21:01

Hej.

> Takker mange mange gange

Det var da så lidt, det er jo det vi er her for ikk´ ??

> Har kigget på det nu og det er ikke mindre end totalt suverænt...

Jeg bruger det ihvertfald meget, til alt der har med min telefon at gøre....
- både hjemme og på arbejdet.....

Mvh.
Peter

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 02-07-06 12:17

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse news:mwApg.60$1p3.35@news.get2net.dk...
> Hej.

> Det var da så lidt, det er jo det vi er her for ikk´ ??

Nej egentlig ikke - det var ikke den oprindelige mening med usenet.

Fra : Peter D.

Dato : 02-07-06 17:44

Hej.

> Nej egentlig ikke - det var ikke den oprindelige mening med usenet.

Jamen, så stopper jeg da med at hjælpe medmennesker omgående....

Men hov.....
Hvis jeg læser fundatsen, så står der ikke noget om at man ikke må hjælpe
andre der stiller spørgsmål i gruppen......

Du kan evt. læse den her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil

Mvh.
Peter

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 02-07-06 18:16

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse news:GJSpg.59$s34.55@news.get2net.dk...
> [...]
> Hvis jeg læser fundatsen, så står der ikke noget om at man ikke må hjælpe andre der stiller spørgsmål i gruppen......

Nej - og det har jeg heller ikke sagt du ikke må ?
selvfølgelig må du det.

Du skrev at det var meningen med grupperne og brugerne
af dem, og det er ikke korrekt.

Grupperne er beregnet oprindelig til at udveksle erfaringer
og debattere hvad grupperne nu omhandler af emne.

Desværre har det udviklet sig til rene spørgegrupper.

Fra : Peter D.

Dato : 02-07-06 18:51

Hej.

> Du skrev at det var meningen med grupperne og brugerne
> af dem, og det er ikke korrekt.

Hvad skrev jeg ??
Jeg skrev: "Det var da så lidt, det er jo det vi er her for ikk´ ?? "

Det betyder vel ikke at det er meningen med gruppen, det betyder bare at vi
er her for at hjælpe hinanden med diverse erfaringer vi har gjort mht.
mobiltelefoni......

> Grupperne er beregnet oprindelig til at udveksle erfaringer
> og debattere hvad grupperne nu omhandler af emne.

Precis, det er også hvad der sker, prøv lige at se hvad der skete:
En person spørger om der er nogen der har erfaringer der kan føre til, at de
kan hjælpe ham med at finde et stykke software, så han kan overføre SMS´er
til hans PC.
Jeg svare ham da jeg har erfaringer med et stykke software som jeg selv
benytter i forbindelse med min egen mobiltelefon.
Derefter takker personen for det svar han fik, og indskyder at det ligner et
godt stykke software....
Jeg svare at det syntes jeg også, og at vi jo er her for at hjælpe
hinanden......

Mangler jeg et "bl.a." i sidste sætning, så undskylder jeg da mange
gange......!
"Det var da så lidt, det er jo bl.a. det vi er her for ikk´ ?? "
- tilfreds ??

> Desværre har det udviklet sig til rene spørgegrupper.

- det ligner nu mere at visse personer vil lave det om til en brokke-gruppe,
desværre.....

Måske du skulle stille forslag om en ny gruppe, der hedder
dk.teknik.telefoni.mobil.brok ??
- kan det være solstik der har ramt dig ??

Kik lige på dine indlæg i denne tråd en gang til, og spørg så dig selv om de
mon er medvirkende for en god udvikling af gruppen....
- jeg vil ihvertfald godt kunne forstå hvis Johnny er blevet skræmt væk af
dette pjat !

Mvh.
Peter