Efterlysning af maincoon hunkat
Fra : tina larsen

Dato : 30-06-06 19:03

Sort maincoon hunkat med hvidt bryst fundet på karlslunde station.
indbragt på karlslunde dyreklinik den 26.6. Hun er ca. 1 år og har lige
født.
Henvendelse 46 15 15 25.
så efterlysningen i den lokale avis

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 30-06-06 19:28

> [...]
>
> Sort maincoon hunkat med hvidt bryst fundet på karlslunde station.
> indbragt på karlslunde dyreklinik den 26.6. Hun er ca. 1 år og har lige

Så denne efterlysning på www.dyrenettet.dk
"norsk skovkat
Alder:
1
Køn:
hun
Pris:
Er der nogle der har set min norskeskov kat hun er 1 år gamel og er
sort og hvid hun har et grønt halsbånd på.
Hvis der er nogle der har hende eller har set hende må i meget gerne
skrive (skal nok stå ringe) til mig på 61705006..."

Hun kan jo have smidt halsbåndet, så jeg har prøvet at ringe på
nummeret, men ingen svarer.

Sætter også lige fremlysninger ind andre steder!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 30-06-06 19:55

Bragte efterlysningen, da man jo godt kan tage fejl af Norsk Skovkat og
Maine Coon.

Ingen nybagt kattemor forlader sine killinger frivilligt, så jeg håber,
man tænker på, at hun måske har født sine killinger uden for hjemmet, og
har undersøgt området grundigt, hvor hun er fundet. Man kunne evt. give
hende sele på med lang line og se, om hun evt. vil søge til dem.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : tina larsen

Dato : 30-06-06 22:01

Nu så jeg efterlysningen i avisen. men hvad jeg forstå, så tror jeg hun
har født sine killinger hos dyrlægen. men jeg er ikke sikker.
Tak for hjælpen.
Tina