Live nummer med islandsk band på P3
Fra : Kim

Dato : 30-06-06 17:06

Hej,

I torsdags kl. 12:40 på P3 spillede de et live nummer med et islandsk band.
Desværre fik jeg ikke fat i bandnavn eller titel.
I slutningen af nummeret var der noget hammond, piano og en meget beskidt
guitar.

Af en eller anden årsag springer playlisten fra 12:28 til 12:44, så ingen
hjælp at hente her.

Nogen som hørte det og ved hvem det er?

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-06 16:31

Kim skrev:
> [...]
> guitar.
> Af en eller anden årsag springer playlisten fra 12:28 til 12:44, så ingen

Jeg hørte det desværre ikke selv, men er indehaver af et par skiver med
Jet Black Joe, et islandsk orkester som brugte en del hammond og beskidt
guitar. Jeg kan dog ikke pege på et specifikt nummer.

Steinbjørn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-06 08:06

"Kim" <kb_nyhedsgrupper@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hammond, piano og en meget beskidt guitar.
> Nogen som hørte det og ved hvem det er?
>
> /Kim

_____

Der er vel nærmest kun eet islandsk orkester som er kendt, nemlig STØDMEEN.
De fremføres i tv-musikshow. Men det er altså almindelig
underholdningsmusik/slager-agtigt.

Hilsen Åge