w800i
Fra : Keldo

Dato : 29-06-06 15:06

hej med jer

jeg er den tilfredse ejer af en w800i. Hvilket format skal film klip være i
hvis jeg ønsker at kopiere den fra min pc til min w800i og samtidig være i
stand til at afspille den på telefonen? Findes der et program der kan
konvertere fx. en quicktime .mov fil om til w800i format, eller fx. en .avi
fil?

RK

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-06-06 22:15

Keldo skrev:
> [...]
> hvis jeg ønsker at kopiere den fra min pc til min w800i og samtidig være i

..3gp og .mp4, sidstnævnte kan du vist få i bedst kvalitet. 3gp. er det
format telefonen selv optager i

http://spawnweb.dk/recode/k750.htm

--
/Bjarke