campingpas
Fra : Bri@n

Dato : 28-06-06 22:37

nu spørger jeg nok dumt, men gælder et dansk campingpas også i Tyskland. Og
kræves det i tyskland.

Fordi mig og min lille kone, har nemlig købt et telt Og nu i år skal vi
på telt tur Godt nok kun nogle få dage men alligevel Jeg kan da godt
huske den gang vi var unge - 10 år siden, (yndre) Vi skulle på telt tur,
det gik også vældig fint - selv om at det blæste lidt Men i løbet af
natten, begyndte det at regne - og der var koldt Næste dag skulle vi
pakke sammen og hjem! Nu har vi så også fået et par rollinger, så det bliver
spændende i år

mvh
Bri@n.J

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-06-06 23:01

"Bri@n" <sen@be.sked.com> skrev i en meddelelse
> nu spørger jeg nok dumt, men gælder et dansk campingpas også i Tyskland.
> Og kræves det i tyskland.

Det gælder også i Tyskland.
Om det kræves er en evigt tilbagevendende diskussion, idet nogen aldrig
medbringer det og åbenbart også klarer sig uden, mens jeg selv altid
medbringer det og altid afleverer det ved indskrivning.
Jeg har så den fordel, at jeg ofte får min 10% i rabat på grund af passet.

Kurt

Fra : Morten

Dato : 29-06-06 12:38

> [...]
> medbringer det og altid afleverer det ved indskrivning.
> Jeg har så den fordel, at jeg ofte får min 10% i rabat på grund af passet.

Der har lige været en diskussion på DCU´s hjemmeside om brug af deres
"Skandinavien" campingpas og så det "Internationale" campingpas.
Ikke alle pladser accepterer "Skandinaviens-kortet i Europa, men ifølge DCU
skulle det være brugbart.
For at være sikker på at få rabatten de steder hvor det er muligt, så tag
det internationale campingpas med rundt i Europa.

BG

Fra : Jan Bøgh

Dato : 29-06-06 16:19

Kurt B. Andersen skrev i 44a2fc31$0$90510$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
dette:
> Jeg har så den fordel, at jeg ofte får min 10% i rabat på grund af
> passet.

Har lige fået det samme - ganske uopfordret - på både en spansk og en fransk
campingplads - uden at have et af disse famøse pas.
På fakturaen fra den franske pas er rabatten oven i købet påført som
CCIrabat!
Da jeg spurgte hvorfor, var svaret at der var mange tyskere, der gerne ville
have det - pladsen var sådan set ligeglad.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 29-06-06 10:02

Bri@n skriblede:
> [...]
> var koldt Næste dag skulle vi pakke sammen og hjem! Nu har vi så
> også fået et par rollinger, så det bliver spændende i år

Der var kun en ting i dit indlæg som var dumt.
Alle de gule klatter som forstyrrede indtrykket.

Dagens *Brian*

--
Lars Fragstrup