You're so square
Fra : Bagmanden

Dato : 28-06-06 20:41

Er der nogen derude der har akkorder til (You're So Square) Baby
I Don't Care i Joni Mitchells version, så er jeg en glad
modtager.

jeg kan ikke finde en eneste side med akkorder...kun tekst!
--
F.B.

Fra : Davidsen

Dato : 29-06-06 16:13

"Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Care i Joni Mitchells version, så er jeg en glad modtager.
>
> jeg kan ikke finde en eneste side med akkorder...kun tekst!

Kan den her bruges?

http://www.jonimitchell.com/guitar/tab.cfm?id=105

Mvh
Davidsen

Fra : Bagmanden

Dato : 29-06-06 18:00

Davidsen wrote:
> "Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan den her bruges?
>
> http://www.jonimitchell.com/guitar/tab.cfm?id=105

damned... jeg glemte lige den detalje med at tabs og jeg ikke er
særlig gode venner.
Beciefringer pliiize!
--
F.B.