Tekst = link, men hvordan UDEN understregn~
Fra : Mona & Michael

Dato : 28-06-06 12:48

Hej Gruppe.

Jeg håber virkelig nogen her kan hjælpe mig med mit problem, der måske ikke
er stor, men dog irriterende.

Det er meningen, at jeg vil bruge noget tekst som hyperlink UDEN
understregning, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan det nu lige er, jeg
gør det?

Da materialet skal brændes på en CD, og dermed ikke skal vedligeholdes,
bruger jeg ikke stylesheet. (Jeg har heller ikke umiddelbart lige tid til at
sætte mig ind i, hvordan jeg gør det, lige nu ...)

Jeg bruge NAMO webeditor 3.0, men kan selv indsætte HTML-koden, hvis NAMO
ikke giver muligheden i selve editorvinduet.

Indtil nu har jeg fået ændret tekstfarven via Format - Document Properties
osv, men dén der understregning driller mig.

Jeg ser frem til jeres svar.

Venlig hilsen

Mona

Fra : Martin Ploug

Dato : 28-06-06 13:52

[klip]

>Indtil nu har jeg fået ændret
>tekstfarven via Format - Document Properties
>osv, men dén der understregning driller mig.

> [...]

Hej Mona

Hvis du har mulighed for at redigere i html koden, kan du skrive
følgende i link tag'ene:

< a href="......" style="text-decoration:none" >

Det skulle gerne kunne fjerne understregningen.

Hilsen Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-06-06 16:21

Martin Ploug skrev:

> Hvis du har mulighed for at redigere i html koden, kan du skrive
> følgende i link tag'ene:

Det er ikke så jovt hvis der er mange. Det kan klares med
følgende i head-sektionen:

a { text-decoration: none; }

--
Bertel